سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز

غفرانی: ۱۵۰۰ نفر تا پایان سال در خانه استارتاپ های البرز آموزش می بینند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۱:۴۲
کد خبر: ۷۴۱۲۴۳
غفرانی: ۱۵۰۰ نفر تا پایان سال در خانه استارتاپ های البرز آموزش می بینند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از آموزش 1500 نفر در خانه استارتاپ های البرز تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز با اشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اظهار کرد: تعداد ورزشکاران استان البرز در بازیهای آسیایی پیش رو حدود 35 درصد افزایش داشته که نشان دهنده توسعه ورزش و جوانان استان است.

وی با بیان این که راه اندازی خانه استارتاپ ها گامی بزرگ در جهت بروز اتعداد و خلاقیت جوانان استان افزود: خانه استارتاپ ها با هدف عملیاتی کردن فکر، اندیشه و ایده های جوانان در کرج راه اندازی شد و قطعا اتفاقات مثبت و پرثمری در آن برای استان رقم خواهد خورد.

غفرانی با اشاره به فعالیت 12 استارتاپ در این محل گفت: نقطه عطف خانه استارتاپ های البرز این است که برای کل کشور کاربردی و سودمند خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم که در دنیای امروز کسب و کارها تغییر کرده، متفاوت شده و به روز شده است که ما نیز می بایست در راستای آن خود را به روز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان این که "در بحث استارتاپ ها سوم کشور هستیم" بیان کرد: خانه استارتاپ های کرج در نوع خود بی نظیر است.

وی با اعلام این خبر که " 1500 نفر تا پایان سال در خانه استارتاپ های البرز آموزش می بینند " تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خانه استارتاپ ها اختصاص داده است.

گفتنی است، غفرانی در پایان گزارشی از برنامه های در نظر گرفته شده توسط این اداره کل برای هفته ازدواج ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز