معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

هفته ازدواج فرصتی مناسب برای ارئه خدمات ویژه دستگاههای مختلف به زوجین جوان است

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۰:۰۷
کد خبر: ۷۴۱۲۴۸
هفته ازدواج فرصتی مناسب برای ارئه خدمات ویژه دستگاههای مختلف به زوجین جوان است
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، هفته ازدواج را فرصتی مناسب برای ارائه خدمات ویژه دستگاههای مختلف به زوجین دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به برنامه های هفته ازدواج اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پیوندهای آسمانی یکی از مهمترین برنامه های این هفته است که می تواند ارائه خدمات مختلفی را برای زوجین جوان به همراه داشته باشد.

وی با بیان این که " هفته ازدواج فرصتی مناسب برای ارئه خدمات ویژه دستگاههای مختلف به زوجین جوان است " افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در اختیار دستگاههای مختلف اجرایی قرار می گیرد تا خدمات خود را بصورت ویژه به جوانان ارائه کنند.

شمیرانی ادامه داد: همجچنین طی این هفته و در محل برگزاری نمایشگاه، خدمات مشاوره رایگان به زوجین ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: کارگاه های آموزشی قبل ، حین و بعد از ازدواج توسط مراکز مشاوره ازدواج مورد تائید اداره کل ورزش و جوانان و ایجاد مراکز مشاوره سیار در پارک ها ی خانواده، چمران و فاتح از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " در بخشی از این نمایشگاه آداب و رسوم اقوام و فرهنگ های مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد " گفت: کارگاه آموزشی ازدواج برای کارکنان مجرد دستگاه های اجرایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز و مراکز مشاوره ازدواج نیز در این هفته برگزار می شود.

وی " نشست های تخصصی جوانان با اساتید و صاحبنظران در حوزه ازدواج " را از برنامه های دیگر این هفته عنوان کرد و افزود: استقرار اتوبوس مشاوره ایدز (مشاوره ازدواج و خانواده و پیشگیری ازHIV و ایدز) در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد و اجرای عدم ثبت طلاق در این هفته از اقداماتی است که موجب رونق و اثرگذاری بیشتر برنامه های هفته ازدواج می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز