رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جنگ سخت برای قدرت‌های استکباری پر هزینه است

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۱۲۵۲
جنگ سخت برای قدرت‌های استکباری پر هزینه است
نوآوری در مبارزه با دشمن باید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین عباس محمدحسنی در همایش ایده پردازی‌های زمینی ارتش اظهارداشت:  در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم. باید شیوه جنگ و مقابله با دشمن را به شکل جدید طراحی کنیم تا دشمن نفهمد از کجا ضربه می‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان راویتی از حضرت علی (ع) که می‌فرماید: «داناترین و دانشمندترین مردمان، کسانی هستند که دانش دیگران را به دانش خود اضافه می‌کنند»، گفت: هدف از این همایش هم‌افزایی علمی و انفاق دانش خویش به دیگران و استفاده از دانش دیگران برای غنی‌سازی دانش خودمان است.

او افزود:  کسانی که قدرت ایده‌پرازی ندارند ماندگار نخواهند بود واقداماتی نظیر برگزاری همایش ایده‌پردازی در سال‌های آینده هم تکرار خواهد شد. این کار مصداقی بر مدیریت متمرکز و دور اندیشانه است.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که می‌فرماید: «جهان و بشریت بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است» خاطرنشان کرد: شاید آن روز خیلی‌ها متوجه این حرف نشدند ولی دلایل زیادی وجود دارد که ما بر سر این پیچ تاریخی هستیم.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین محمدحسنی ادامه داد: پیدایش نشانه‌های توجه ویژه بشریت به خدای یگانه و روی‌گردانی از بی‌خدایی، از دلایل فرا رسیدن این پیچ تاریخی است.

او افزود: توجه دنیا به خدای یگانه، موجب ترس و هراس کسانی است که دنیا را تا امروز با بی‌خدایی اداره کردند. امروزه تاریخِ مصرف ایدئولوژی‌های مادی تمام شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طبیعی است که اگر آدرس رسیدن به خدا را به مردم جهان بدهیم، در این پیچ تاریخی، آمریکا از گردونه روزگار خارج می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد:  پیدایش کنش‌گران و بازیگران جدید در منطقه و فرامنطقه از دلایل اصلی فرا رسیدن این پیچ تاریخی است.

او افزود: امروزه عده‌ای خود را کدخدای خود خوانده جهان می‌دانند اما دنیا این حرف را قبول ندارد چرا که کنش‌گران جدید در منطقه از جمله جبهه مقاومت با علمداری ایران اسلامی اقدامات تاثیرگذاری انجام دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به چرخش قدرت‌های استکباری از جنگ سخت به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جنگ سخت برای قدرت‌های استکباری پرهزینه و با خسارت‌های غیر قابل جبران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد: اگر دشمن در خلیج همیشه فارس دست از پا خطا کند، نفس‌های آخر خود را تجربه خواهد کرد چرا که یقیناً می‌دانند که نمی‌توانند بازگشتی به این منطقه داشته باشند.

او افزود: جنگ سخت از نظر مادی و مالی بسیار پرهزینه است. استکبار دست برتر را از دست داده است. امروز مجاهدان حقیقی در راه خدا دست بالاتر را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش به وجود نوآوری در اقدامات ارتش تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم، باید الزاماتی را رعایت کنیم و در مبارزه با دشمن باید نوآوری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد: باید شیوه جنگ و مقابله با دشمن را به شکل جدید طراحی کنیم تا دشمن نفهمد از کجا ضربه می‌خورد.

او افزود: یکی از دلایلی که دشمن نمی‌تواند دست از پا خطا کند، وقتی است که نمی‌داند از کجا ضربه می‌خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز