رئیس هیئت دوومیدانی لرستان ،مطرح کرد:

با پیست تارتان تختی خرم آباد آماده میزبانی ها در لرستان هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۶:۴۸
کد خبر: ۷۴۱۲۶۷
با پیست تارتان تختی خرم آباد آماده  میزبانی ها در لرستان هستیم
سیاوش سپهوند گفت: پیست تارتان تختی خرم آبادبه عنوان ویترین دو و میدانی لرستان محسوب می‌شود.

‍ به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ سپهوند در رابطه با پیست دو و میدانی تختی خرم آبادبه رسانه ها اظهار کرد: این پیست به عنوان ویترین دو و میدانی لرستان محسوب می‌شود، بعد از پیست خاکی که به تارتان تبدیل شد حدود ۱۳ سال سابقه این پیست می باشد اما در طول این چند سال متاسفانه ما نتوانستیم هیچ‌گونه خودنمایی روی این پیست نسبت به حوزه دو و میدانی کشور داشته باشیم.

او افزود: ما در دهه ۹۰ هیچ‌گونه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در حوزه دو و میدانی در استان لرستان نداشته‌ایم که این موضوع باعث شده دو و میدانی لرستان چه در داخل استان و چه در بیرون استان دیده نشود.

سپهوند تصریح کرد: ویترین لرستان یک ویترین خاک گرفته و فرسوده و بدون استفاده بوده است و فقط تمرینات روزانه ورزشکاران خرم آباد تنها استفاده ای که از این پیست شده است که با توجه به سابقه ۵۰ ساله دو و میدانی استان انتظار داریم حداقل میزبانی پررنگی در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشیم.

او بیان  کرد: یکی از برنامه‌های مهم ۴ ساله ما این است که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در لرستان برگزار کنیم اما برای این رویداد مهم باید شرایط میزبانی فراهم شود که پیست دو و میدانی خرم آباد به عنوان یک پیست روباز می‌تواند میزبان قهرمانی کشور باشد.

سپهوند خاطر نشان  کرد:   ظرف سه ماه آینده پیست دو و میدانی خرم آباد آماده مسابقات قهرمانی کشور خواهد شد که جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونت ورزش اداره کل ورزش استان  بابت همکاری این موضوع  تشکر و قدردانی کنیم .

رئیس هیئت دوومیدانی استان  تاکیدکرد: با توجه به دقت نظر روزانه کارشناسان روی طرح پیست تارتان امیدواریم که بتوانیم یک پیست بدون ایراد و استاندارد در اختیار ورزشکاران استان قرار دهیم.

 او گفت: ما همیشه  در مسابقات کشور از حق میزبانی محروم بوده ایم  باتوجه به توانمندی‌هایی که این پیست دارد   انشاءالله  شرایطی ایجاد خواهیم کرد که بتوانیم از امتیازات میزبانی هم بهره مند شویم.

سپهوند بیان  کرد: ما می توانیم دو و میدانی لرستان را با مسابقات میزبانی، تمرینات به روز و علمی که روی پیست جدید خرم آباد انجام خواهد گرفت دوومیدانی لرستان را به کشور معرفی کنیم.

او ادامه داد:  برنامه های هم در حوزه آموزش مربیان و داوران داریم که بتوانیم میزبانی را جذب کنیم ،حتما کلاس های دانش افزایی داوران را در اولویت قرار داده ایم ، ما برای میزبانی علاوه بر پیست خوب باید از نیروی انسانی توانمندی هم برای مسابقات قهرمانی کشور برخوردار باشیم.

سپهوند خاطر نشان کرد: امیدواریم که ورزشکاران دو و میدانی استان این شرایط را تحمل کنند و از مربیان و جامعه سلامتی استان انتظار داریم که همکاری لازم را با  دو و میدانی استان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز