معاون جوانان و امورفرهنگی ورزش و جوانان استان مرکزی از تفاهم نامه صدور شناسه ملی سمن ها خبر داد؛

راه برای ایجاد مجمع ملی جوانان هموار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۳۱:۱۲
کد خبر: ۷۴۱۳۸۱
راه برای ایجاد مجمع ملی جوانان هموار می شود
معاون جوانان و امورفرهنگی ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گوی اختصاصی با برنا گفت: تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور درخصوص تسهیل ثبت سمن ضمن افزایش انگیزه جوانان راه را برای ایجاد مجمع ملی جوانان هموار می کند.

به گزارش برنا از اراک، مرتضی امیدی در این گفت و گو با استقبال از  امضای  تفاهم نامه وزارت ورزش وجوانان با وزارت کشور مبنی برحل مشکل شناسه ملی سمن های حوزه جوانان ، اظهار کرد: با امضای این تفاهمنامه شاهد روند سریعتر صدور مجوزسازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در استانها خواهیم بود .

امیدی با اشاره به  تاکید رئیس جمهور  درحمایت از حضور فعال جوانان ، بیان  کرد: در دولت تدبیر و امیدشاهد افزایش مشارکت بیشتر و موثر جوانان درحوزه های مختلف جامعه بوده ایم که این امر به وسیله سمن ها ی حوزه جوانان نیز  تاثیرخود را به خوبی نشان داده است .

وی افزود: سازمان های مردم نهاد به عنوان مهم‌ترین عامل بالندگی در اجتماع امروز مطرح و آفت آن نیز چیزی جز عدم شناخت کافی مدیران از ظرفیتهای بالقوه سمن ها نیست.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه جوانان امروز دغدغه های زیادی دارند، بیان کرد: ثبت شخصیت حقوقی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان موجب آغاز برون‌سپاری‌ برخی فعالیت‌های دولت شده و به‌این‌ترتیب این سازمان‌ها می‌توانند وارد فعالیت‌های اقتصادی شوند. فعالیت‌های حقوقی سمن‌ها نیز از طریق دریافت کد شناسه ملی تسهیل می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز