سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل مطرح نمود

تفاهم نامه دو وزارتخانه بازگرداندن امید به بخش عمده ای از جوانان است

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۵:۱۸
کد خبر: ۷۴۱۳۸۲
اکبر نگاهی سرپرست معاون فرهنگی و امورجوانان استان اردبیل در خصوص امضای تفاهنامه تسهیل در صدور مجوز و رسمیت شناختن سمن های حوزه جوانان ، بین وزارت ورزش و وزارت کشور گفت:این تفاهم نامه و به رسمیت شناختن فعالیت سمن های حوزه جوانان بیانگر تدبیر دو وزارتخانه برای بازگرداندن امید به بخش عمده ای از جوانان فعال در حوزه های اجتماعی و ایجاد انگیزه جهت ادامه فعالیت های و مشارکتهای مردمی در اداره امور است.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل گفت:سازمان های مردم نهاد جوانان یاران توانمند برای دولت و مردم هستند.

او افزود:برخی از موانع و نارسایی های در مسیر تقویت سازمانهای مردم نهاد با امضا این تفاهم نامه بر طرف می شود.

وی بیان نمود:خوشبختانه تعامل مناسبی بین استانداری اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد و امضا این تفاهم نامه موجبات تعامل و تسری نگاه عادلانه به تشکلهای مردم نهاد را در استان اردبیل فراهم می کند.

او گفت:این تفاهم نامه و به رسمیت شناختن فعالیت سمن های حوزه جوانان بیانگر تدبیر دو وزارتخانه برای بازگرداندن امید به بخش عمده ای از جوانان فعال در حوزه های اجتماعی  و ایجاد انگیزه جهت ادامه فعالیت های و مشارکتهای مردمی در اداره امور است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل از برنامه ریزی مناسب و مدون این اداره کل برای آموزش و توانمندسازی سمن های حوزه جوانان خبر داد و افزود: احیا و تقویت سمن ها و آموزش فعالان در این بخش و افزایش کمی و کیفی مشارکت جوانان استان در قالب فعالیت گروهی و تشکیلاتی مردمی مهم ترین هدف این اداره کل در سالجاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز