عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

توسعه حوزه درمان از اولویت های مهم استان مرکزی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۷۴۱۵۸۵
توسعه حوزه درمان از اولویت های مهم استان مرکزی است
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه زیر ساخت های حوزه درمان استان یکی از اولویت های مهم استان است، گفت: در دو الی سه ماه گذشته یک 20 میلیارد تومان و یک 12 میلیارد تومان از محل اعتبارت ملی به توسعه حوزه درمان استان تزریق شده است .

 به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در مراسم بزرگداشت روز پزشک با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت جنب و جوش خاصی در حوزه درمان اتفاق افتاده است، گفت: نمایندگان استان، دانشگاه علوم پزشکی اراک و غیره به دنبال جذب اعتبارات ملی برای توسعه زیر ساخت های درمانی استان هستیم، بطوریکه در دو الی سه ماه گذشته یک 20 میلیارد تومان و یک 12 میلیارد تومان از محل اعتبارت ملی به توسعه حوزه درمان تزریق شده است، تا هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام استان به بهره برداری برسد .

وی بیان کرد: برای پرداخت مطالبات پزشکان از دولت، این موضوع در کمیسیون بودجه، کمیسیون بهداشت و درمان و همچنین در صحن علنی مجلس مطرح شده است و خوشبختانه ساز و کار مناسبی در این خصوص در نظر گرفته شده است .

مقدسی تصریح کرد: باید تلاش ها و اقدامات بیشتری برای رفع نقاط ضعف و توسعه زیر ساخت های حوزه درمان کشور صورت گیرد تا جامعه پزشکی و پرستاری  ما با آرامش هر چه بیشتر خدمات درمانی مناسبی به مردم ارائه دهند .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان های استان از جمله بیمارستان امام خمینی(ره)، بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان زنان و زایمان و غیره در استان در حال پیگیری و دنبال شدن است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز