نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی :

حمایت از تولید داخلی تکلیف ملی و شرعی هر ایرانی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۶۱۵
حمایت از تولید داخلی تکلیف ملی و شرعی هر ایرانی است
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی حمایت از تولید کنندگان داخلی و اتحاد و انسجام است.

به گزارش برنا از اراک ، « محمدابراهیم رضایی» درنشست شورای اداری شهرستان خمین افزود: حمایت از تولید داخلی تکلیف ملی و شرعی هر ایرانی است و مسئولان موظف به تسهیل در سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان داخلی هستند.

وی با بیان اینکه تنها امید دشمن ایجاد اختلافات داخلی، یاس و ناامیدی در مردم با استفاده از عناصر نفوذی است، افزود: کشور با تهدید بیرونی و نظامی مواجه نیست بلکه با تهدید داخلی مواجه استکه باید هوشیار بود.

نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: دشمنان نظام از همه ظرفیت خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کردند و می کوشند که ناامیدی را در کشور تزریق کنند و جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی راه انداخته اند

رضایی افزود:دولت بایستی با مشوق های حمایتی تولیدکنندگان را در شرایط کنونی بیشتر حمایت کند و مردم نیز کالاهای داخلی خرید کنند تا انگیزه تولید افزایش یابد.

وی، خواستار همکاری مسئولان و تسهیل در امور سرمایه گذاری بخش خصوصی شد و افزود: سرمایه گذاران نباید درگیر کاغذبازی اداری شوند و نیاز است که مسئولان رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیلگری را سرلوحه کارشان قرار دهند.

رضایی تصریح کرد: نظام اسلامی با حمایت و ماهیت مردمی شکل گرفته و اکنون نیز سرمایه کشور اتحاد ملت با مسئولان است.

نماینده مردم در خانه ملت اظهار داشت: با وجود همه فشارهای اقتصادی کشور مسیر توسعه و پویایی را طی می کند و حتی صادرات نیز افزایش یافته است.

رضایی افزود:به طوری که درآمد ارزی نفتی به 50 میلیارد دلار رسیده و در بخش کشاورزی با حمایت های دولتی کشاورزان سرانه تولید را به چندین برابر رساندند.

وی با تاکید بر این که در شرایط کنونی باید نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد ادامه داد: پاسخگویی شفاف مسئولان باعث رضایت و اعتماد می شود و هر گونه نارضایتی مردم از مسئولان خطر بزرگی است که دشمن از آن برای ایجاد اغتشاش و جنگ داخلی استفاده می کند.

رضایی با تاکید بر حفظ انسجام داخلی گفت: دوره جناح های سیاسی تمام شده و کشور به اتحاد و حمایت از اقشار آسیب پذیر نیاز دارد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی راهبرد عبور از نیرنگ دشمن و انتقال نشاط و امید به جامعه است.

 

نظر شما
پرونده ویژه