معصومه ابتکار در دیدار با امام جمعه اردبیل

دولت برای استحکام بنیان خانواده برنامه ریزی کرده است

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۴۱۶۲۰
دولت برای استحکام بنیان خانواده برنامه ریزی کرده است
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طرح ملی گفت و گوی خانواده با هدف آموزش و ترویج مهارت های زندگی ، مهارت ارتباط و مهارت گفت وگو در برخی استانها اجرا شده و تلاش می شود به سرعت در دیگرمناطق کشور نیز اجرایی گردد.

به گزارش برنا، معصومه ابتکار  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: دولت در همگرایی و استحکام بنیاد خانواده برنامه های خوبی در نظر دارد که طرح گفت وگوی ملی خانواده ها یکی از آنهاست.
وی بیان کرد: طرح تاب آوری خانواده ها نیز طرح دیگری است که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اجرای آن در استان ها شروع شده ضمن اینکه توان افزایی تشکل های مدنی را نیز در این ارتباط مد نظر داریم.
ابتکار گفت:برای توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار دولت تسهیلات کم بهره اشتغال به صنایع دستی پرداخت می کند.

او اظهار داشت: در کشور چهار میلیون زن سرپرست خانوار وجود دارد که تعدادی از آنها توانایی تامین معیشت را داشته ولی تعداد زیادی نیز نیاز به حمایت دارند. 
ابتکار گفت:برنامه های متعددی برای کاهش طلاق و اعتیاد در بین خانواده ها اجرا شده و موفقیت های خوبی در این زمینه از جمله در اردبیل بدست آمده است.
ابتکار افزود: در استان اردبیل برای توانمند سازی بانوان در روستا ها بخصوص روستای عنبران علیا اقدام خوبی شده و بانوان در این روستا بصورت کارگاهی اقدام به تولید صنایع دستی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز