معاون ورزش و جوانان کرمانشاه:

کرمانشاه از لحاظ اعزام ورزشکاران به رقابت‌های آسیایی استان پنجم است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۱:۴۴
کد خبر: ۷۴۱۶۲۵
کرمانشاه از لحاظ اعزام  ورزشکاران به رقابت‌های آسیایی استان پنجم است
۱۵ ورزشکار کرمانشاهی شانس کسب مدال در «جاکارتا» دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسداشت روز خبرنگار گفت: ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی اعزام شدند و ۱۵ ورزشکار  کرمانشاهی شانس کسب مدال دارند.

پاسداشت روز خبرنگار در اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه

او افزود: یکی از اهمیت‌های اعزام ورزشکاران به جاکارتا در رنکینک کشوری این است که رده‌بندی‌های استانی بر اساس بازی‌های آسیایی صورت می‌گیرد که این نشان دهنده توان استان‌هاست.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه پنجمین استان از نظر تعداد نفرات اعزامی به این مسابقات است.

عزیزی ادامه داد: افزود:  استان کرمانشاه بعداز  چهار استان تهران، اصفهان، فارس و مازندران قرار گرفته است در حالی از لحاظ آمار جمعیتی و تعداد اعزام ورزشکار استان کرمانشاه اول هستند.

او افزود: ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به بازی‌های آسیایی امسال اعزام می‌شوند.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تدوین شیوه‌نامه‌ای درباره جوایز قهرمانی آسیا و دیگر مسابقات خبر داد و گفت: مبالغ خوبی در رابطه با بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده که اگر تامین مالی شود اهدا خواهد شد.

عزیزی ادامه داد:  رکود تمام مسابقات آسیایی در این بازی‌ها زده خواهد شد .

او افزود: حدود ۱۵ ورزشکار  کرمانشاهی  شانس کسب مدال را دارند.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه به انتخاب رئیس فدراسیون ووشو اشاره کرد: اگرچه بیشترین سهم در مسابقات آسیایی و مدال‌های بین‌المللی توسط این هیأت ووشو کسب شده و ما موافق برگزاری مجمع نبودیم اما در نهایت اعضای این مجمع تصمیم گیرنده نهایی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز