لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل برگزار شد

بتول حسین زاده عنوان قهرمانی دارت را به خود اختصاص داد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۴۱۶۲۶
بتول حسین زاده عنوان قهرمانی دارت  را به خود اختصاص داد
رقابتهای لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل با قهرمانی بتول حسین زاده به پایان رسید.

به گزارش برنا،مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل با برگزاری مرحله نهایی و قهرمانی بتول حسین زاده در سالن تازه افتتاح شده تخصصی دارت استان اردبیل واقع در مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل به پایان رسید.

لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل فصل ۹۷ با حضور ۱۶ بانوی دارت باز اردبیلی از تیرماه آغاز شده بود و دارت بازان به صورت تک رفت در ۴ مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ مرحله ۴ مسابقات نیز برگزار شد و بتول حسین زاده با ۲۸ امتیاز توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.
شهلا رواجی نیز با ۱۵ بازی و ۲۸ امتیاز و به دلیل شکست در بازی رودررو مقابل حسین زاده در جایگاه دوم ایستاد؛ آرزو پهناور با ۲۲ و نسرین صدرائی هم با ۲۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستادند.
این رقابتها اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل بود که از این پس بصورت سالیانه برگزار خواهد شد همچنین بدلیل گرامی داشت یاد و خاطره و جایگاه والای مادران شهدا، این مسابقات به نام مادران شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.
اولین دوره لیگ دسته یک دارت بانوان استان اردبیل یادواره همسران شهدای مدافع حرم نیز همزمان با لیگ برتر برگزار شد که در پایان الناز شکوری اصل توانست مقام قهرمانی را بدست آورد، بانوان حمیده بخشی، خدیجه یوسفی و لیلی بی‌غم نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند و به لیگ برتر دارت استان اردبیل صعود کردند.
در مجموع دو لیگ برتر و دسته یک ۳۲ بانوی منتخب استان به رقابت پرداخته و ۲۴۰ مسابقه رسمی برگزار کردند.

 

نظر شما