رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب:

امروز معرفی‌نامه ۱۶۰ هنرمندان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اهدا شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۶۴۶
امروز معرفی‌نامه ۱۶۰ هنرمندان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اهدا شد
330 هنرمند زلزله‌زده سرپل‌ذهاب از سوی صندوق هنر بیمه تکمیلی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروز طی مراسم باشکوهی معرفی‌نامه بیمه تامین اجتماعی هنرمندان سرپل‌ذهاب با حضور  سیدحسین سیدزاده مدیرعامل، وحیدی‌فر قائم مقام،خانم حق‌شعار مشاور صندوق اعتباری هنر کشور، مهندس جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب و مظفر تیموری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ‌ذهاب اهدا شد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۶_۱۴-۲۷-۲۶ (2)

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب در این مراسم گفت: امروز بیش از 160 هنرمند سرپل‌ذهابی معرفی‌نامه بیمه تامین اجتماعی خود را  از دست سیدحسین سیدزاده مدیرعامل گرفتند.

او افزود: صندوق هنر به مدت دو سال 160 هنرمند سرپل‌‌ذهاب را برای مراحل بعد و صدور دفترچه بیمه به اداره بیمه تامین اجتماعی معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: 330 هنرمند دیگر نیز بیمه تگمیلی دریافت کردند دریافت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: طی یک اقدام پسنیده از سوی صندوق هنر در راستای حمایت از هنرمندان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب این کار صورت گرفت.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۶_۱۴-۲۷-۳۰

بساطی ادامه داد: بیمه پایه هنرمندان نیز برای مدت دو سال از سوی صندوق رایگان اعلام شده است.

او ضمن تشکر  از مدیرعامل صندوق هنر و کارکنان ای صندوق، افزود: صندوق هنر  تسریح در شرایط عضویت داشت و بیشتر هنرمندان را عضو کرده است و از این بابت نیز سپاسگزاریم به این هنرمندان شهرستان کمک کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: مردمان سرپل‌ذهاب در کنار سایر هم‌وطنان  هشت سال   از کیان این آب و خاک در جنگ تحمیلی دفاع کردند و با ایثار و از خودگذشتگی بارها جان خود را نثار انقلاب کرده‌اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز