نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۱۹۳۳
دستگاه قضا  با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد کند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه قضا در شرایطی که برخی سودجویان از مشکلات موجود در بازار سو استفاده می کنند، باید با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد کند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: شرایط اقتصادی فعلی فرصتی را برای سودجویان فراهم کرده تا مردم را در تنگنا قرار دهند، بنابراین قوه قضاییه باید با آنان برخورد کند.

وی اظهار داشت: دولت باید با تدبیر و حکمت در مقوله طلا، ارز و سکه وارد عمل شود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز نظارت داشته باشند.

امام جمعه اراک بیان کرد: نباید کالاهای غیرضروری به کشور وارد شود و ارز موجود باید صرف تامین مایحتاج آحاد جامعه و کالاهای اساسی شود.

وی گفت: ترامپ، آل سعود و دشمنان ایران اسلامی تصور می کنند مردم با وجود تنگناهای معیشتی دست از انقلاب اسلامی بر می دارند اما فکر باطل می کنند و این ملت مقاومت خواهد کرد و به آرمان های انقلاب پایبند است.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با تلاش و ایستادگی در کشور هرگز بن بست وجود نخواهد داشت و با اتکا به داشته های داخلی از تنگناهای پیش رو، عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست درحالی که ایران به تعهدات هسته ای خود عمل کرد اما آمریکاییها عهد شکنی کردند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نباید به خاطر تهدیدات آمریکا دچار ضعف شد بلکه باید با توکل به خدا و استفاده از ظرفیت داخلی کشور را از این گردنه به سلامت عبور داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز