کاراته کشورمان آماده کسب مدال از بازی‌های آسیایی جاکارتاست

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۶:۳۳:۵۷
کد خبر: ۷۴۲۰۰۲
کاراته کشورمان آماده کسب مدال از بازی‌های آسیایی جاکارتاست
رییس فدراسیون کاراته در ارومیه گفت: کاراته کشورمان آماده کسب مدال از بازی‌های آسیایی جاکارتاست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدحسین فرجی رییس فدراسیون کاراته با اشاره به میزبانی شایسته ارومیه از مسابقات بین المللی کاراته گفت: این رقابت ها فرصتی برای کاراته کاهای ایرانی برای رقابت با برترین های جهانی است.

وی ادامه داد: امیدواریم ادوار آتی مسابقات با حضور کاراته کاهای بیشتر و از کشورهای مختلف حضور یابند تا شاهد رقابت مهیج تر و پرشور تری باشیم.

وی افزود: برای پیشرفت کاراته یک برنامه پنج ساله پیش بینی شده که بتوانیم برای رسیدن به هدف کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و مسابقات المپیک 2020 برسیم.

رییس فدراسیون کاراته اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن کاراته به المپیک باید شرایط کاراته کشور روز به روز بهتر از قبل شود تا بتوانیم در المپیک نیز نتیجه ای درخور شایسته کشورمان کسب کنیم.

فرجی گفت: با توجه به راهیابی تیم اصلی کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا، تنها بخشی از ملی پوشان برای تماشای رقابت ها به ارومیه آمده اند.

وی افزود: آذربایجان غربی یکی از قطب های کاراته کشور است و خوشحالیم که میزبانی این مسابقات توسط این استان انجام می شود و باید به این استان تبریک گفت.

رییس فدراسیون کاراته در مورد بازی های آسیایی جاکارتا هم اظهار کرد: تیم ملی آماده کسب نتیجه خوب در بازی های جاکارتاست و شرایط کسب مدال و بهترین نتیجه هموار است.

وی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن کاراته به المپیک، این دوره از رقابت های آسیایی نسبت به قبل سخت تر خواهد بود با این حال با انجام بازی های تدارکاتی آمادگی کسب نتایج خوب در مسابقات خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز