معرفی نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۵:۲۸
کد خبر: ۷۴۲۱۲۵
معرفی نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی
نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز معرفی شدند .
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  از میان ١١٩٤ اثر رسیده در بخش تک عکس جلوه های زیارت، ١٢٣ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ١٣ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت حمید عزیزی‌خانقاهی از کرمانشاه، امیرمهدی نجف‌لوشهیر از همدان و ابراهیم علیپور از بانه  به عنوان  نفرات برتر در این بخش شناخته شدند . 
  
همچنین  از میان ٣٠٤ اثر رسیده در بخش تک عکس خلاقانه، ٤٤ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٣ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت جابر غلامی از اراک و سعید قاسمی از اهر به عنوان  نفرات برتر در این بخش شناخته شدند . 
  
از میان ١٠٢٦ اثر رسیده در بخش تک عکس معماری نیز ، ١١٨ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٩ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت فرزانه چخماق‌ساز از شیراز، پریسا پشم‌تاب از تبریز و فرناز دمنابی از تهران به عنوان نفرات برتر در این بخش اعلام شدند . 
  
همچنین از میان ٤٩ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس جلوه های زیارت، ٤٩ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٢ مجموعه اثر به نمایشگاه راه یافت . 
  
از میان ١٤ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس خلاقانه نیز، ٢ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان هیچکدام از آثار شایسته ورود به نمایشگاه شناخته نشد . 
  
از میان ٢٠ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس معماری، ١ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان همان یک مجموعه اثر به نمایشگاه راه یافت . 
  
در بخش مجموعه عکس پس از بحث و بررسی و مطابقت آثار راه یافته به نمایشگاه با قواعد و پیشینه های جشنواره، هیچکدام از آثار شایسته دریافت جایزه شناخته نشد . 
  
مهدی طهرانچی، میرعباس آل یاسین، محمدرضا امتنانی، سید عباس میرهاشمی و سعید فلاح فر داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند . 
  
هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر هنر‌های تجسمی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، انجمن هنر عکاسی استان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، انجمن سینمای جوان دفتر تبریز و سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

نظر شما