معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور

۵۰درصد اعتبارات حوزه اجتماعی به سمن ها اختصاص یافت

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۴:۱۶
کد خبر: ۷۴۲۱۵۴
۵۰درصد اعتبارات حوزه اجتماعی به سمن ها اختصاص یافت
معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ درصد اعتبارات حوزه اجتماعی کشور از طریق سازمان های مردم نهاد هزینه شده و این رقم در سال جاری افزایش می یابد.

به گزارش برنا از اراک ، کمال اکبری، اظهار داشت: طی سال جاری در دستور کار است تا حجم اعتبارات سازمان های مردم نهاد، در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش پیدا می کند.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور افزود: در راستای حمایت از مشارکت های اجتماعی و فعالیت سازمان های مردم نهاد و با هدف ارتقای مشارکت مردمی در کشور و برقراری هماهنگی بین دستگاه ها به منظور سیاست گذاری و تصمیم گیری موثر، برنامه های ویژه ای در دستور کار سازمان امور اجتماعی وزارت کشور قرار دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: سازمان امور اجتماعی کشور برای استفاده از ظرفیت های قانونی مطلوبی که در راستای بهره مندی از مشارکت مردمی و سمن ها به وجود آمده است، آمادگی کامل دارد و حمایت ها و اقدامات لازم را انجام می دهد.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور بیان داشت: برمبنای توصیه ها و منویات رهبر معظم انقلاب، باید به سمتی حرکت کنیم که به منظور توسعه اجتماعی و ارتقای نشاط و امید در کشور و همچنین کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، از ظرفیت مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد بهره گرفته شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کشورمان در حوزه حضور و فعالیت سازمان های مردم نهاد در امور، نوپا و جوان است و باید کارهای این بخش را با صبر و حوصله پیش ببریم که البته اراده جدی برای این امر لازم و ضروری است.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: بایستی این اراده ها را با تجمیع نظرات، بتوانیم به یک امر و تصمیم واقعی، عملیاتی و اثرگذار تبدیل کنیم تا شاهد ثمرات مطلوب رشد مشارکت اجتماعی در کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز