استاندار خراسان رضوی خبر داد :

ضرورت کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده واقعی

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۰:۵۶
کد خبر: ۷۴۲۱۶۵
ضرورت کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده واقعی
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی ما در بازار و اقتصاد، فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی است ؛ کفت : باید همه تلاش خود را برای کاهش این فاصله و نزدیک کردن تولید به بازار و حذف واسطه ها انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد گفت: در شرایط اقتصادی موجود، وجود نمایشگاههای از این دست که نشان دهنده زنده و پویا بودن صنعت ماست بویژه عرصه فولاد و نقشی که به عنوان یک صنعت مادر و زیربنایی برای کل حوزه صنعتی و حتی برای بخش های  عمرانی دارد ؛ بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی با اشاره به شرکت بیش از 60 تولید کننده مطرح در این نمایشگاه، آن را فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان این عرصه دانست و  از همه دست اندرکاران مرتبط دعوت کرد از  این نمایشگاه بازدید کنند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: تماس و ملاقات ها زمینه ای برای ارائه راهکارها به منظور توزیع مناسب تر محصولات و تولیدات فولادی بین مصرف کنندگان واقعی آنها می باشد.

رشیدیان یکی از مشکلات اساسی در بازار و اقتصاد را  فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی دانست و تاکید کرد: هر چه این فاصله را بتوان کاهش داد هم تولید کننده و هم مصرف کننده سود می برد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه ها فرصتی برای تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان در حوزه های مختلف اعم از خودرو سازی، صنایع فولاد، انرژی  و ....باشد و بتوان با استفاده از فناوری های نوین و دانش بالا به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

استاندار خراسان رضوی به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت از کالای ایرانی  اشاره و‌ تصریح کرد؛ برای تحقق این شعار باید در راستای ارتقا کیفیت کالا و توجه به مساله بازار و کاهش هزینه ها بسیار توجه کرد.

رشیدیان گفت: شوکی که دلار به بازار اقتصادی ما وارد کرد واقعی نبود اما تاثیر خود را در بهم ریختگی شرایط اقتصادی  داشت و امروز  برای رسیدن به یک حالت تعادلی مناسب نیازمند همکاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستیم .

 رشیدیان افزود: دولت برای آنکه بتواند این شوک را بگیرد تلاش می کند مداخله خود را همگام و هماهنگ با بخش خصوصی کند.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دو جلسه با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و صاحب نظران استان طی روزهای اخیر  عنوان کرد :  تلاش می شود سیاست هایی برای رسیدن به یک وضعیت متعادل در بحث تامین سرمایه ،تولید ، حمایت از اشتغال و صادرات و توزیع بازار از طریق یک کار هماهنگ بین تولید کنندگان و بازار دست یابیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز