رئیس هیات جودو، جوجیستووکوراش استان خبرداد:

کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط دختران خراسان رضوی در رقابتهای جودو قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۳:۰۸
کد خبر: ۷۴۲۲۰۸
کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط دختران خراسان رضوی در رقابتهای جودو قهرمانی کشور
رئیس هیات جودو، جوجیستووکوراش خراسان رضوی از درخشش دختران نوجوان استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز در رقابتهای قهرمانی کشورکردستان خبرداد.

 حسین محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این خبر گفت: رقابتهای قهرمانی جودو دختران کشور در رده های سنی نوجوانان روزگذشته با حضور 150 جودوکار از 20 استان در مجموعه ورزشی آزادی سنندج پایان یافت.

وی با اشاره به درخشش دختران جودوکار استان در این رقابتها، افزود: کیمیا آزموده نوجوان اززنده وزن 70+ کیلوگرم  تیم استان به مدال ارزشمند طلا دست یافت و قهرمان کشور شد، فاطمه رجبی دیگر جودوکار با استعداد استان نیز در وزن 63- کیلوگرم به مدال نقره رسید.

رئیس هیات جودو، جوجیستووکوراش خراسان رضوی ادامه داد: زهرا جامعی، کیمیا سخاوتی، فاطمه ادیب و محیا یاری نیز مدال های با ارزش برنز قهرمانی کشور را به ترتیب در اوزان منهای۴۸، 52،63- و۷۰-  برای استان به ارمغان آوردند.

محمودی بیان کرد: زهرا براشکی به عنوان مربی و حمیده حسن پور سرپرستی تیم نوجوانان خراسان رضوی را در رقابتهای قهرمانی جودو کشور کردستان برعهده داشتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم جودو جوانان استان نیز با ترکیب الهام ذولفقاری،ا لهه ذولفقاری، زینب اسماعیلی، محدثه سبحانیان، مبینا ثالث مقدم، مهلا فداکار، فریبا عاقل و بهنازفلاحتی و هدایت مریم مهرپور امروز به مصاف حریفان خود میروند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز