ارشد نظامی آ جا در غرب کشور:

آزادگان از سنگ صبور صبورترند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۴۲۳۲۹
آزادگان از سنگ صبور صبورترند
ما آزادگان عزیز را وارث شهدا و تاریخ گذشته خودمان می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا: جشن سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن باحضور مسؤولان ذی‌ربط استانی و آزادگان و خانواده محترمشان در سالن گل‌نرگس کرمانشاه برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۷_۲۰-۳۹-۵۷

امیر فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور در جمع مسئولان و آزادگان با تبریک این روز به آزادگان و خانواده‌های آنان اظهارداشت: آزادی شما افتخار آفرینان کشور در سال ۶۹ رقم خورد، یاد و خاطره ای بزرگ و برگ زرینی از تاریخ انقلاب را برای ما رقم زد.

او  افزود: مقاومت و سرفرازی شما آزادگان درس عبرتی بود برای همه ما ومشت محکمی بود بر دشمنان انقلاب اسلامی. و ما شما آزادگان عزیز و خانواده های صبور و مقاومتان وارث شهدا و تاریخ گذشته خودمان می دانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: شما صبورترین و راضی‌ترین انسان‌ها در مقابل قضای الهی هستید و مایه افتخار کشور عزیزمان ایران اسلامی، امیدوارم درس صبوری شما را سرمشق زندگی خودمان قرار دهیم.

امیر آریان‌فر  به رنجی که آزادگان در سال‌های اسارت کشیدند و گفت: ما از آزادگان یاد گرفتیم که این عزیزان صبورتر از سنگ‌صبور، مسیر سختی را در بند دشمن طی کردند.

او ادامه داد: درود بر استقامت و شرف شما آزادگان شریف و صبوری و تحمل خانواده‌های عزیز و محترمتان، سالروز این روز بزرگ را که شما در آن زمان به رهبرتان نشان دادید به شما و خانواده محترمتان تبریک گفته، برایتان آرزوی موفقیت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز