غفرانی: جایگاه واقعی بسکتبال البرز بالاتر از وضعیت کنونی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۲۳۶۷
غفرانی: جایگاه واقعی بسکتبال البرز بالاتر از وضعیت کنونی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال، جایگاه واقعی بسکتبال البرز را بالاتر از وضعیت کنونی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا امیر غفرانی دیرکل ورزش و جوانان استان البرز مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید هیئت بسکتبال اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان حامی و در کنار هیئت استان البرز است.

وی با تشکر از زحمات دودانگه و مجموعه هیئت قبلی افزود: راه اندازی هیئت شهرستانها و تعیین رؤسای این هیئتها در دستور کار رئیس منتخب قرار گیرد چرا که بسکتبال در شهرستانها علاقمندان زیادی دارد و می تواند جایگاه خود را به دست بیاورد.

غفرانی با تاکید بر لزوم رسمی شدن باشگاههای بسکتبال و گذراندن مراحل ماده ۵" گفت: مربیان البرزی نیاز به آموزش و ارتقاء سطح فنی و علمی دارند تا بتوانیم در لیگ های بسکتبال مختلف آقایان و بانوان کشور حضوری شایسته داشته باشیم

وی خواستار تعامل بیشتر با آموزش و پرورش شد و ادامه داد: انتخاب رئیس کمیته استعدادیابی هیئت از آموزش و پرورش می تواند اثرات مثبتی در توسعه رده های سنی پایه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز وجود واحدهای صنعتی در البرز را فرصتی مناسب برای ورود بخش خصوصی به ورزش استان دانست و عنوان کرد: طبق قانون هر واحدی در ورزش هزینه کند از معافیت مالیاتی برخوردار می شود که این نقطه عطفی برای ورزش است.

وی با بیان این که "آمادگی میزبانی از رویدادهای بزرگ و بین المللی را داریم" گفت: چرخ ورزش البرز رو به جلو و سرعت قابل قبولی گرفته است.

وی استفاده از تمامی نیروها برای توسعه بسکتبال استان را ضروری دانست و تصریح کرد: جایگاه بسکتبال البرز بسیار بالاتر از وضعیت کنونی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز