هیات ورزش همگانی آذربایجان غربی یکی از ۳ هیات برتر کشور است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۴۲۴۱۶
هیات ورزش همگانی آذربایجان غربی یکی از ۳ هیات برتر کشور است
رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی گفت: هیات ورزش همگانی آذربایجان غربی یکی از 3 هیات برتر کشور است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عباس خورشیدی رییس هیات ورزش های همگانی استان در مجمع عمومی سالیانه گفت: در طی یکسال گذشته شرایط خوبی برای ورزش همگانی در استان ایجاد شده که در این خصوص شفاف سازی رویکردها و برنامه ریزی هزینه کردها از جمله مهمترین این اتفاقات است.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی، استفاده از تمام ظرفیت اداری و فنی ورزش استان در جهت گسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه است و در این خصوص 2 جلسه نیز با استاندار آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی ادامه داد: عملکرد قابل قبول صورت گرفته در طی این مدت، هیات استان آذربایجان غربی به یکی از 3 هیات برتر کشور تبدیل کرده که امیدواریم و تلاش خواهیم کرد با همین شتاب و رویکرد در سال 97 نیز شرایط خوبی برای ورزش همگانی استان رقم بزنیم.

خورشیدی گفت: فعال بودن 22 کمیته، برگزاری جشنواره و همایش های مختلف، اجرای 14 پروژه در راستای سند تحول و همچنین استفاده از بانوان در نقش های کلیدی از جمله مهم ترین برنامه های صورت گرفته است.

رییس هیات ورزش همگانی آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته 12775 بیمه شده ورزشی در این هیات داشتیم که امسال و تا به امروز 6372 نفر از این هیات خود را بیمه ورزشی کرده اند.

وی ادامه داد: برگزاری 2 پیاده روی بزرگ خانوادگی از ابتدای امسال تاکنون، برگزاری نزدیک به 100 دوره آموزشی تا پایان سال، ادامه اجرای طرح جاده های تندرستی از دیگر برنامه های هیات ورزش های همگانی استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز