دیدار مدیران شورای حمل و نقل آذربایجان غربی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۸:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۵۴۷
دیدار مدیران شورای حمل و نقل آذربایجان غربی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با مدیران شورای حمل و نقل استان دیدار و بر تعامل بیشتر در راستای توسعه زیربناهای حمل و نقلی و کیفی سازی خدمات در این بخش تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ارسلان شکری در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد چهارماهه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: این استان یکی از استان های مهم کشور در بخش حمل و نقل است بطوریکه سالانه بیش از ۳ میلیون از پایانه های مرزی، یک میلیون در مسیرهای درون استانی و بیش از یازده میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی جابجا می شوند و در بخش ترانزیت در رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

وی یادآور شد: درحال حاضر اعتبارات عمرانی با سرمایه گذارب ۵۰ میلیارد تومانی در پایانه های درحال اجراست و پروژه ۲۰ میلیارد تومانی نیز به زودی در قالب فاز دوم طرح جامع پایانه مرزی رازی آغاز خواهد شد.

شکری در بخش دیگری از سخنان خود به حل مشکلات و تحقف مطالبات رانندگان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم بعنوان استان پایلوت نسبت به واردات لاستیک های خارجی با هزینه کمتر در جهت تسهیل روند فعالیت رانندگان اقدام کنیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز با ابراز خرسندی از انتصاب مدیرکل جدید راهدارب و حمل و نقل جاده ای آذربایجان بعنوان فردی مسئول، متخصص و متعهد در این حوزه در خصوص افزایش همکاری ها ابراز امیدواری کرد.

ابراهیم مبارک قدم از بهره برداری راه آهن مراغه به ارومیه به زودی خبر داد و یادآور شد: این طرح یکی از مهمترین دستاوردها و هدیه ارزشمند از سوی دولت محترم برای مردم استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز