با اعلام فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هیئت اسکی

کسب رتبه پنجم اسکی کشور در سال ۹۶ توسط اردبیل

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۹:۵۱
کد خبر: ۷۴۲۸۳۸
کسب رتبه پنجم اسکی کشور در سال ۹۶ توسط اردبیل
با ارزیابی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هیئت اسکی استان اردبیل برای اولین بار در تاریخ اسکی استان رتبه پنجم کشوری را در سال 96 کسب کرد.

به گزارش برنا،رئیس هیئت اسکی استان اردبیل از جمله اقدامات صورت گرفته در این هیئت را کسب رتبه پنجم کشور در سال 96 برای اولین بار در تاریخ اسکی استان، کسب بیشترین میزان پیشرفت بین هیئت های اسکی سراسر کشور برای دومین سال پیاپی، حضور هشت اسکی باز از استان اردبیل در تیم های ملی و اضافه کردن هشت داور اردبیلی به اعضای داوری اسکی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای که در سالهای گذشته استان اردبیل هیچ داور وعضوی در تیم های ملی نداشت، کسب دو مدال برنز مسابقات بین المللی به عنوان اولین مدال های رسمی استان اردبیل در ورزش اسکی، اخذ مجوز و راه اندازی پایگاه ورزش های زمستانی شمال غرب کشور در شهر توریستی سرعین، رساندن تعداد ورزشکاران سازمان یافته به بیش از دویست نفر، قرار گیری در رتبه دوم کشور پشت سر استان تهران در میزبانی اردوهای تیم ملی عنوان کرد.

همچنین اهتمام به بین المللی سازی پیست اسکی چمن فندقلو و اخذ مجوز میزبانی مسابقات بین المللی برای استان اردبیل در پیست اسکی چمن فندقلو از دیگر اقدامات این حوزه در ریاست دکتر خرم دوست است.
لازم به ذکر است به موجب حکمی از سوی جانب آقای افتخاری ریاست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، دکتر خرم دوست رئیس هیئت اسکی استان اردبیل، عضو کمیته پژوهش و توسعه فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی شد.
تا به امروز اردبیل هیچ عضوی در فدراسیون نداشته و بی شک این انتصاب در تعالی بیشتر اسکی استان بسیار نقش بسزایی بازی خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز