شهردار اردبیل خبرداد؛

نصب بیش از ۳۰۰ گلدان در سطح شهر اردبیل

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۲۸۴۳
نصب بیش از ۳۰۰  گلدان در سطح شهر اردبیل
شهردار اردبیل از نصب بیش از ۳۰۰ جعبه گل در سطح شهر خبرداد.

به گزارش برنا،حمید لطف اللهیان گفت: با هدف ارتقا زیبایی بصری در میادین و معابرها و حذف نیوجرسی ها در تقاطع های شهری بیش از 300 فلاور باکس با انواع گل های تزئینی در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان این که بعد از جانمایی کارشناسی شده توسط سازمان فضای سبز این فلاور باکس ها در تقاطع های سطح شهر نصب شده اند، افزود: عملیات زیباسازی فضای شهری اعم از گلکاری، نصب فلاور باکس، نورپردازی و تغییر مبلمان،حذف اغتشاسات بصری در شهر ادامه دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: بهره گیری از خلاقیت های بصری و زیبا سازی شهر توسط صاحبنظران و متخصصان در دستور کار قرار شهرداری اردبیل قرار گرفته و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم نیز المان های ویژه این ماه در سطح شهر نصب خواهد شد.

لطف اللهیان در خصوص آخرین وضعیت پارک قرآنی شهر نیز اظهار کرد: پارک قرآنی با پیشرفت 90 درصدی و با هدف تقویت زیربناهای فرهنگی و دینی در محدوده منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجرا است که در این پارک از المانهای مخصوص مذهبی و درختان میوه بهشتی استفاده شده است.

شهردار اردبیل از تداوم اجرای پروژه ها و طرح ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی در شهر خبرداد و گفت: توسعه همگون شهر،  تقویت یکپارچگی و هویت شهر ضروری است و طرح هایی که در این راستا برنامه ریزی شده اند اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز