استاندار کرمانشاه:

امسال هیچ دانش‌آموزی نباید در مناطق زلزله‌زده در کانکس درس بخواند

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۴۲۹۲۴
امسال هیچ دانش‌آموزی نباید در مناطق زلزله‌زده  در کانکس درس بخواند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال ۹۷  اظهارداشت: دانش‌آموزان ثروت‎‌های بی‌بدیل هستند و باید نهایت تلاش‌مان را برای تربیت صحیح آنها بکار بگیریم.

او به تخریب تعدادی از مدارس استان در زلزله آبان ماه سال گذشته اشاره کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش و همکاران استان در این زلزله خیلی خوب عمل کردند که از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری شد.

استاندار کرمانشاه بر تسریع در ساخت  مدارس تخریب شده در مناطق زلزله‌زده استان اشاره کرد و گفت: مهر ماه ۹۷ نباید هیچ دانش آموزی در این مناطق داخل کانکس درس بخواند وبر لزوم فرهنگ‌سازی جهت حضور خیرین در مباحث نرم افزاری آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: خیرین بیشتر به حوزه سخت افزاری و ساخت مدرسه ورود کرده‌اند که جا دارد زمینه‌ی را فراهم کنیم که به مسائل نرم‌افزاری نظیر کمک به ارتقاء سطح علمی دانش آموزان نیز وارد نشوند.

بازوند با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات شورای آموزش و پرورش در استانداری اظهار داشت: مدیران عضو این شورا باید شخصا در جلسات حضور داشته باشند، در غیراینصورت معاونین  هم به جلسه حضور پیدا نکنند.

در ادامه چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی در مهر ماه پیش رو خواستار مشارکت دستگاه‌ها برای بازگشایی مدارس در مناطق زلزله‌زده استان شد.

او افزود:  امسال رتبه استان در قبولی کنکور ارتقاء خواهد یافت،  سال گذشته رتبه  31 را به لحاظ قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری را داشته ایم که طبق برآوردها امسال این رتبه بهبودچشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت:  در کنکور امسال 188 نفر از دانش آموزان استان رتبه زیر هزار و 29 نفر رتبه زیر 100 را کسب کرده‌اند که پیشرفت قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته داشته است واین حاصل تلاش مربیان آموزشی و پشتکار دانش آموزان می باشد.

یزدان‌پناه در خاتمه سخنانش از والدین دانش‌آموزان خواست داوطلبانه، نه از روی اجبار در همیاری هیأت مدیره آموزش و پرورش را یاری دهند، و مطمئن باشید کمک‌های آنها برای ایجاد کلاس‌های تقویتی فرزندانشان صرف می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز