فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۱۱۱کیلو گرم مواد مخدر از یک باند سه نفره در کرمانشاه کشف و ضبط شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۴۲۹۳۰
۱۱۱کیلو گرم مواد مخدر از یک باند سه نفره در کرمانشاه کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط یکصدویازده کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک از این باند سه نفره خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: باپیگیری نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند سه نفره که در امر قاچاق مواد مخدر به صورت عمده فعال بودند، در  یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: از این باندسه نفره یکصدویازده کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شناسایی سایر مرتبطین با این باند در دستورکار پلیس قرار گرفته است و از ابتدای سال بیش از 805 کیلوگرم کشفیات انوع مواد مخدر داشته‌ایم و 10 باند هم در این رابطه شناسایی و منهدم شده‌اند.

سردار امان‌الهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری هزار و 400 نفر از خُرده فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.و بیش از 500 طرح مبارزه با مواد مخدر در مناطق حاشیه ای و آلوده استان طی این مدت انجام شده است.

 او ادامه داد: باهماهنگی سایر دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان در تلاشیم تا اقدامات بیشتری را در این مناطق آلوده به منظور مقابله با عرضه موادمخدر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:با پیگیری های انجام شده، ظرفیت اردوگاه ماده 16 کرمانشاه قرار است افزایش یابد که به محض اتمام این امر درصد قابل توجهی از معتادین متجاهر استان بویژه  معتادان در شهر کرمانشاه جمع‌آوری شده و تاحدودی از برخی از مزاحمت‌ها برای مردم و آمار سرقت‌های خُرد کاسته خواهد شد.

 

نظر شما