پایان مسابقات بین‌المللی کاراته اورمیه اوپن با قهرمانی ایران

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۸:۲۲
کد خبر: ۷۴۲۹۴۰
پایان مسابقات بین‌المللی کاراته اورمیه اوپن با قهرمانی ایران
مسابقات بین المللی کاراته اورمیا اوپن با کسب عنوان قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه ظهر امروز در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر این شهر به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت ها تیم ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۲۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ترکیه با ۴ طلا، یک نقره و ۱ برنز دوم شد و جمهوری آذربایجان با ۲ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز در مکان سوم قرار گرفت.

قزاقستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۵ برنز چهارم، برزیل با ۱ طلا در جایگاه پنجم قرار گرفتند و تیم های آمریکا، فرانسه و اکوادور هر کدام با ۱ برنز مشترکاً ششم شدند.

اما در رده بزرگسالان تیم ایران ۳ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز اول شد، جمهوری آذربایجان با ۲ طلا و ۲ برنز مقان دوم را کسب کرد و برزیل با یک طلا در مکان سوم ایستاد ضمن اینکه تیم های آمریکا و اکوادور با یک برنز مشترکاً چهارم شدند.

در رده جوانان تیم ترکیه با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با ۲ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دوم شد و تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد ضمن اینکه تیم های جمهوری آذربایجان و فرانسه هر کدام با یک برنز چهارم شدند.

در رده نوجوانان هم، ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز مقام اول، ترکیه با یک طلا مقام دوم و جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با ۳ برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز