مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها عنوان کرد:

۴۰ عنوان نمایشگاه سراسری در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۳۲۸۳
۴۰ عنوان نمایشگاه سراسری در  استان مرکزی برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: حدود ۴۰ عنوان برگزاری نمایشگاه تا پایان سال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در نظر گرفته شده این در حالی است که تا به امروز ۱۱ عنوان آن برگزار شده است.

به گزارش برنا از اراک ، مهدی جهان‌میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های مهم گردشگری در هلند و حتی در اروپاست نمایشگاه سالیانه گردشگری اوترخت است که در آن شرکت‌های مختلف جهانگردی از سراسر جهان در این نمایشگاه حاضر شده و به معرفی خود و ظرفیت‌های جهانگردی کشورشان می‌پردازند.

وی افزود: استان مرکزی سال گذشته در غالب یک غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و جاذبه‌های گردشگری استان را معرفی کرد و در این راستا غرفه استان مرکزی از دید بازدیدکنندگان به عنوان یکی از 10 غرفه برتر انتخاب و مورد توجه بازدیدکنندگان و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: امسال این نمایشگاه بین‌المللی دی‌ماه در هلند برگزار می‌شود افزود و استان مرکزی به عنوان پاویون گردشگری جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حاضر می‌شود که قرارداد آن هم منعقد شده است.

جهان‌میرزایی بیان کرد: پس از انعقاد قرارداد قرار بر این شده که 300 متر پاویون توسط این شرکت امسال در اواخر دی‌ماه در هلند ایجاد شود.

وی ادامه داد: این حضور می‌تواند یک افتخار برای استان در حوزه گردشگری باشد که امیدواریم بتوانیم جاذبه‌های گردشگری استان را به خوبی معرفی کنیم و در آینده تبدیل به یکی از بهترین مقاصد گردشگری شویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عنوان کرد: تا پایان امسال حدود 40 عنوان برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در نظر گرفته شده این در حالی است که تا به امروز 11 عنوان آن برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز