"زهرا باقری" در مراسم بدرقه از تیم ملی جودو وکوراش :

آماده رویارویی با رقبای قدرتمنددر بازیهای جاکارتا هستم /تمام تلاشم در چهارسال گذشته سودای قهرمانی در جاکارتا است

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۶:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۳۰۵
آماده رویارویی با رقبای قدرتمنددر بازیهای جاکارتا هستم /تمام تلاشم در چهارسال گذشته سودای قهرمانی در جاکارتا  است
مراسم بدرقه تیم ملی جودو وکرواش برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا با حضور مسئولین فدراسیون ودر محل فدراسیون برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛طی مراسمی که باحضور مسئولین عالی رتبه فدراسیون جودو وکوراش صورت گرفت زهرا باقری  بانوی  کوراش کار لرستانی به همراه دیگراعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های  آسیایی جاکارتا بدرقه شدند.

زهرا باقری دارنده ۴مدال آسیایی جودو و کوراش در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما  گفت:  تابه حال در عرصه موفقیتم مدیون دعای هموطنان عزیزم بودم و از ملت عزیز ایران می خواهم کاروان ورزشی کشورمان را همچون گذشته از دعای خیرشان بی نصیب نکنند.

این بانوی جودوکار لرستانی  درخصوص  آمادگی خود برای رویارویی با رقبای قدرتمندش در بازیهای المپیک آسیایی افزود:  مسئولین فدراسیون جودو و کوراش برای آمادگی اعضای تیم ملی با اجرای برنامه های منظم سنگ تمام گذاشتند و با پشت سر گذاشتن اردوهای حرفه ای آمادگی کامل برای این رقابتها داریم.

کاپیتان لرستانی تیم ملی ،یادآورشد:  تمام تلاشم در چهارسال گذشته سودای قهرمانی و برافراشتن پرچم عزیز ایران اسلامی در المپیک آسیایی ۲۰۱۸بوده و امیدوارم همه ورزشکاران اعزامی از این بازیها با دست پر و مدالهای خوشرنگ برگردند.

باقری در مورد ورزش جودو و کوراش لرستان گفت: پتانسیل بچه های لرستان در این رشته بسیار بالاست که نیاز به توجه بیشتر مسئولین استان دارد.

 او بیان کرد: در مورد ورزش لرستان صحبتهایی با مسئولین استان دارم که الان تمرکزم روی مسابقات است و در آینده نزدیک به آنها خواهم پرداخت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز