معاون میراث فرهنگی لرستان ،خبرداد:

ریزش بخشی از تاج آبشار بیشه / ریزش تلفات جانی نداشته است

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۶:۴۴
کد خبر: ۷۴۳۳۲۴
ریزش بخشی از تاج آبشار بیشه / ریزش تلفات جانی نداشته است
مهدی بهاروندگفت: با توجه به فرسایش طبیعی خاک بر اثر گذشت زمان در بخشی از تاج آبشار بیشه ریزش به وجود آمده است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ بهاروند در جمع خبرنگاران بااشاره به بازدید  روز گذشته خود از آبشار بیشه اظهار کرد: با توجه به فرسایش طبیعی خاک بر اثر گذشت زمان در بخشی از تاج آبشار بیشه ریزش به وجود آمده که علی رغم تغییر در منظر طبیعی آبشار خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و مالی در پی نداشته است .

او افزود : ضمن بازدید به عمل آمده از محدوده ریزش بخشی از آبشار با حضور سالاروند دهیار روستا ، علاوه بر تابلوهای هشدار دهنده که پیش تر نصب شده در خصوص نصب بنر و علائم هشدار دهنده بیشتر در محل و همچنین آموزش نیرو های مستقر در محیط تأکید شد .

بهاروندتصریح کرد : با توجه به آمار تقریبی بازدید بیش از 500 هزار نفر در سال از این جاذبه طبیعی و نیاز به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، این اداره کل در نظر دارد ضمن نظارت بر تأسیسات گردشگری محدوده آبشار، ساماندهی محل و بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهد .

به گفته بهاروند  منطقه تفریحی گردشگری بیشه خرم آباد به لحاظ وجود آبشار، چشمه سارها، جنگل و آب و هوای مطلوب یکی از مستعد ترین مناطق گردشگری استان و کشور می باشد که سالانه میزبان حضور مسافران و بازدید کنندگان زیادی از طریق راه آهن و جاده دسترسی می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز