مدیرکل میراث فرهنگی استان :

اجرای برنامه‌های توسعه گردشگری در سطح استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۴۳۷۰۴
اجرای برنامه‌های توسعه گردشگری در سطح استان مرکزی
فم‌تور استان مرکزی با حضور ۵ استان کشور در حالی برگزار شد که طرح‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری در استان مرکزی اجرا می‌شود.

به گزارش برنا از اراک، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در حاشیه این سفر اظهار داشت: تمام تلاش سازمان میراث فرهنگی استان مرکزی برای توسعه گردشگری بوده و در این مسیر از تمام توان های موجود در سراسر استان بهره می‌گیرد.

سیدمحمد حسینی افزود: این درحالی است که اعتقاد داریم که ایده نو، نیروی انسانی توانا و در کنار اینها ظرفیت‌هایی مانند هر روستایی در جایگاه خود یکی از استوانه‌های توسعه ردشگری قلمداد می‌شود که باید در مسیر توسعه نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: دفاتر خدمات مسافرتی در کنار راهنمایان تورهای گردشگری نقطه اتکای مهم در بخش گردشگری به شمار می‌روند چراکه قدرتی دارند تا آینده مطلوب برای گردشگری خلق کنند.

حسینی اضافه کرد: با برگزاری این فم تور قصد داریم تا بازارهای پررنگ گردشگری برای استان را در استان‌های هم‌جوار فراهم آورده و با ارائه اطلاعات به این فعالان گردشگری، یک نماینده و تبلیغ‌گر مشخص در این استان‌ها داشته باشیم که بتوانند به بازاریابی در استان‌ها را انجام دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی بیان کردک استان‌های تهران، اصفهان، همدان، لرستان و قم مهمترین بازارهای گردشگری ما هستند که به همین سبب با ادامه این برنامه‌ها تلاش داریم تاثیرگذاری خود را بر دفاتر خدمات مسافرتی و بخش‌های موثر گردشگری این استان‌ها به صورت هدفمند افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز