رییس کمیته امنیتی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور:

۲۰هزار پلیس عهده دار برقراری امنیت در اربعین امسال هستند

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۸:۲۴
کد خبر: ۷۴۳۸۰۷
۲۰هزار پلیس عهده دار برقراری امنیت در اربعین امسال هستند
رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور بیش از 20 هزار نیروی پلیس بکارگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار محسن فتحی زاده در جلسه مشترک با استاندار و مسئولان امنیتی انتظامی خوزستان در محل استانداری خوزستان گفت: در سال گذشته با همکاری مردم و کمک دستگاه ها و مسئولان، تردد زائران اربعین حسینی در سلامت کامل امنیتی انتظامی و رعایت قوانین و مقررات انجام شد.

وی افزود: برقراری امنیت اربعین حسینی موجب افتخار و عزت برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد و خیلی از مسئولان داخلی و کشور عراق تقدیر و تشکر کردند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه بار سنگین اربعین حسینی بر دوش نیروی انتظامی وسایردستگاههای امنیتی خوزستان است، بیان داشت: در ماموریت اربعین حسینی بیش از 20 هزار نفر پای کار هستند تا این عملیات بزرگ که موجب برکت برای نظام، کشور، انقلاب،اسلام و بشریت است به نحو شایسته ای برگزار شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بیان کرد: فرصت چندانی به ایام اربعین حسینی نمانده و مسئولان مربوطه باید آخرین اقدامات اجرایی را بررسی نمایند تا با کمترین مسئله ای به استقبال زائران برویم.

همچنین در این نشست سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با تشریح اقدامات و تمهیدات فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: امیدواریم امسال همانند سال گذشته به بهترین شکل اقدام شود؛ به نحوی که کوچکترین مساله امنیتی را نداشته و رضایت مندی زائران در هر دو مرز شلمچه و چذابه را به دنبال داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز