برای نخستین بار در کشور مسابقات بین المللی ریاضی «آی مت» (من ریاضی را دوست دارم) ۲۰۱۸ -مالزی؛

کودکان ایرانی توانستند مقام برتر جهان را در سه رده سنی به خود اختصاص دهند

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۳:۲۱
کد خبر: ۷۴۳۹۸۴
کودکان ایرانی توانستند مقام برتر جهان را در سه رده سنی به خود اختصاص دهند
کودکان ایرانی برای نخستین بار در مسابقات بین المللی ریاضی «آی مت» (من ریاضی را دوست دارم) 2018 -مالزی توانستند مقام برتر جهان را در سه رده سنی به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسابقات جهانی آموزش مفاهیم پایه ریاضی به شیوه آی مت ٢٠١٨ برای کودکان سه تا هفت ساله در کشور مالزی (در روز12آگوست ٢١مرداد)با حضور کودکان٣-٧سال باحضور نماینده های کشور های منتخب برگزار شد.

در این دوره از مسابقات کودکان ایرانی  درسه رده سنی ازموسسه عصر طلایی رشد کودک ایرانیان شرکت داشتند و نوآموزان ایرانی موفق شدند مقام اول جهان در رده سنی ٣-٧سال مفاهیم پایه ریاضی به شیوه آی مت را به خوداختصاص دهند.

دراین دوره ازمسابقات تیم آی مت  استان گیلان، ابوالفضل فتحی مقام اول جهانی،آریناجعفرپور مقدم وهستی شیری مقام دوم جهانی وکورش مهدی نیا،امیرمحمد عابدی،آریسانقاش صورتگر وبرساتوداری مقام سوم جهان از استان گیلان مرکز رشداندیشه را به خود اختصاص دادند.

آموزش مفاهیم پایه ریاضی به شیوه آی مت ( من ریاضی را دوست دارم) روشی  نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه ، بازی و سرگرمی به کودکان یاد داده می شود.

به گفته محمدحسن قوامی نماینده رسمی" آی مت عطرک" درگیلان ،این علم در ایران بسیار نوپاست و این سیستم آموزشی با تایید دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش وسازمان بهزیستی کشوردر مهدها ی کودک و پیش دبستانی های کشور آموزش داده می شود.

این برنامه درکشورهایی مانند چین ، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از 10 سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند ودرحال حاضردرکشورهای کانادا، آمریکا ،عراق وایران نیز...درحال اجرا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز