نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

چالشهای اقتصادی با همت جمعی و برنامه حل می شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲:۴۰
کد خبر: ۷۴۴۰۷۱
چالشهای اقتصادی با همت جمعی و برنامه حل می شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چالش های اقتصادی با تکیه بر همت جمعی، برنامه محوری و باروری توان داخلی حل می شود.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید قربان در مصلی بیت المقدس اراک افزود: کشور ایران به لحاظ منابع پایه و نیروی انسانی غنی است در سایه برنامه ای هدفمند و همت و اراده می توان از مشکلات فارغ شد.
وی بیان کرد: صنایع هوایی ایران موفق و پرتوان است و هواپیمای جت جنگنده نسل چهار یکی دیگر از توفیق های این صنعت است که صفر تا 100 آن توسط ارتش، صنایع دفاع و دانشمندان ایرانی ساخته شده است.
امام جمعه اراک ادامه داد: صنایع کوچکی در استان مرکزی وجود دارد که کارهای بزرگی انجام می دهند و تولیدات آن ها از کشورهای آمریکا و آلمان پیشتر است و می طلبد که برخی صنایع بزرگ این استان از این شرکت ها الگوگیری کنند.
آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: کارآفرینان و صنعتگران باید به سرعت در رشته تولیدی و دانش فنی وابسته به آن بالغ و خودکفا شوند و کشور را در حوزه اقتصادی توانمند تر کنند.
وی گفت: تعهد و اراده راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات است و در این راه باید منافع جمعی بر منفعت شخصی پیشی بگیرد و دستگاه های نظارتی و تک تک مردم به عنوان ناظر روند فعالیت ها را رصد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: همه باید برای توسعه و آبادی کشور غیرت دینی، انسانی و ملی داشته باشند و دست فاسدان، تن پروران و خائنان را از کشور قطع کنند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مصارف ارز در کشور مشخص است و چرخه آن باید بر اساس ضرورت باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب به زائران بیت الله الحرام گفت: این پیام تاکید بر حفظ وحدت و همبستگی بیشتر امت اسلامی و نمایش قدرت اسلام در برابر دشمنان داشت.
امام جمعه اراک افزود: حج دانشگاه با عظمتی است و زائران بیت الله الحرام باید همه تلاش خود را برای حفظ معنویت این سفر به کار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز