مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان،خبرداد:

تخریب کنندگان اراضی ملی در خرم آباد دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹:۱۳
کد خبر: ۷۴۴۱۶۷
تخریب کنندگان اراضی ملی در خرم آباد دستگیر شدند
" شیرزاد نجفی"از دستگیری تخریب کنندگان اراضی ملی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نجفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر برداشت موسیر و تخریب اراضی ملی،گروه ویژه‌ای برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

او با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان،پس از گشت زنی‌های متوالی افراد خاطی را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند ،افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی و صدور حکم توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد، متخلفین تحویل مراجع قضایی شدند.

نجفی با اشاره به تمهیدات جدی و سخت‌گیرانه منابع طبیعی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی، تصریح کرد:نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت زنی‌های مداوم و بی‌وقفه از انفال و منابع طبیعی محافظت می‌کنند و به متخلفان و سودجویان اجازه تعرض و دست‌درازی به این منابع ارزشمند را نخواهند داد.

او با یادآوری شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع ،خاطر نشان کرد : به‌طور قطع هوشیاری و اطلاع‌رسانی مردم می‌تواند نقش مؤثری در کاهش خسارات ناشی از تخریب در عرصه‌های منابع طبیعی را داشته باشد.

گفتنی است در این راستا، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی توانستند یک دستگاه تراکتور ، لندرور و موتور سیکلت فاقد پلاک که در اختیار متخلفین بود را توقیف کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز