نیاز مبرم آسفالت و اتصال جاده انتهای الهیه به جاده سراب‌نیلوفر

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۴۴۲۰۲
نیاز مبرم آسفالت و اتصال جاده انتهای الهیه به جاده سراب‌نیلوفر
مردم روستاهای عمرمل، سرابخشکه، نظرآباد، حسین‌آباد و گراوند کرمانشاه چند سالی است که مداوم پیگیر آسفالت جاده اصلی و پر تردد محور اتصال این روستاهای به انتهای شهرک الهیه هستند ولی تاکنون موفق نشده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به شما مسئولین محترم که پست، مقام و ژست گرفتن خود را بر خون شهدای عزیز بنا کرده‌اید، یادآوری می‌نمایم:

1

در یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از مدیران پیشکسوت و مسئولین در محضر مبارک حضرت امام (ره) بودند قسمتی  از  فرمایشات  امام خطاب به حاضرین  این  بود:

دوستان عزیزم خود را برای خدمت به اسلام و ملت محروم مهیا کنید، برای خدمت به بندگان خدا که موجب رضای خداست کمر همت ببندید. چند ماهی قبل از رحلت هم به کارگزاران دولت توصیه فرمودند: همه را در کوشش برای رفاه  طبقات محروم وصیت می‌کنم که خیر دنیا  و آخرت  شماها  در  رسیدگی  به حال محرومان جامعه است.

همه مردم ایران دلخوش و امیدوار شدند. به امید این که در آینده مسئولین در مسیر عدالت و فرموده‌های حضرت امام(ره) انجام وظیفه می‌نمایند، اما آن گونه نشد زیرا مردم شریف روستاهای عمرمل، سرابخشکه، نظرآباد، حسین‌آباد و گراوند کرمانشاه چندین سال است که با پیگیری مداوم تلاش می‌کنند توجه مسئولین محترم را نسبت به حل و فصل مسائل و مشکلات آسفالت جاده اصلی و پر تردد محور اتصال روستاهای ذکر شده به انتهای شهرک الهیه جلب نمایند. لاکن اشخاص قلیلی بدون توجه به مسئولیت‌های محوله و بی‌توجهی به مشکلات کشاورزان که حضرت امام (ره) و مقام ولایت آنها را  ذخایر انقلاب و حمایت از آنها را  مقدمه‌ای برای پیشرفت کشاورزی و صعود به قلل خودکفایی و اقتصاد مقاومتی کشور اعلام نموده‌اند، متاسفانه با عدم رعایت تکریم ارباب رجوع نه تنها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، بلکه تلاش صادقانه سایر خدمتگزاران را هم با عدم  پاسخگویی معقول بی‌اثر می‌کنند و به تدریج به تعداد نا راضیان اضافه می‌گردد. گرچه پیروان این جریا ن غافل از این می‌باشند که مردم بیدارتر از آن هستند که اجازه دهند آنها با کم کاری بتو انند ارزش‌های انقلاب را  کم رنگ کنند و این خوش خیال‌ها  به هدف‌های موهوم خود برسند. مردم وفا دار و  بیدار با اعتقا د عمیق  به اندیشه‌های حضرت امام (ره) و  رهنمودهای ولی ‌امر مسلمین تاکنون توانسته‌اند انقلاب خود را حمایت و حفاظت نمایند، بی ‌ردید به راه خود ادامه می‌دهند  و مسیر  هر گونه  جریان  انحرافی را  مسدود  می‌نمایند. لذا ساکنین روستاهای ذکر شده از شما نمایندگان محترم انتخاب شده و یا مسئولین گرانقدر انتصاب یافته از جانب مقامات انتظار و توقع دارند با عمل به تعهدات خود بر اساس عدالت اسلامی، تکلیف شرعی و الگو گرفتن از فرمایشات حضرت امام (ره) و  رهنمودهای  مقام معظم  ولی ‌امر  به این  روستاهای فراموش شده  و  دور افتاده از عدالت توجه بیشتری مبذول فرمایند، زیرا آنها از ابتدای انقلاب تاکنون با تقدیم چندین شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده وفاداری خود را نسبت به شما  و انقلاب اعلام نموده‌اند. لاکن بعد از گذشت چندین سال با کمال تاسف لیست درخواستی‌های برحق و قانونی ساکنین با امضاء بیش از هزار و پانصد نفر از رای دهندگان مورد بی‌لطفی  برخی از مسئولین دولت تدبیر و امید که با کم کاری قرار گرفته و  این  بی‌توجهی به هدف‌ها و نیات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام ولایت برای رفع مشکلات باعث به وجود آمدن نارضایتی مردم از مسئولین و حتی نظام گردیده، شایسته است در جهت اجرای عدالت و رفع مشکلات جاده اتصال روستاهای یاد شده به میدان رسالت الهیه بذل محبت فرمائید و با عمل انقلابی به درخواست‌های مکرر مردم گرفتار در بند وعده‌های واهی و بی‌اساس مسئولین غیر مسئول، اعتماد از رفته را به جامعه بر گردانید.

گزارش از محمدعلی عظیمی جانباز هشت سال دفاع مقدس

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز