نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حفظ کرامت انسانی تکلیف اصلی دستگاه های حمایتی است

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۴۴۸۱۴
حفظ کرامت انسانی تکلیف اصلی دستگاه های حمایتی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارائه خدمات مطلوب و حفظ کرامت انسانی مددجویان تکلیف اصلی دستگاه های حمایتی است.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: جامعه هدف این نهاد حمایتی گسترده و نامحدود است که باید با اعمال سیاست های کاربردی کاهش ورودی و افزایش خروجی افراد تحت پوشش در دستور کار قرار گیرد. 
وی ادامه داد: فرهنگ سازی و پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد و طلاق گام نخست جلوگیری از ورودی افراد به بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی است که تمامی دستگاه های اجرایی باید در این بخش نقش فعال و موثر داشته باشند. 
امام جمعه اراک اظهار داشت: آگاهی لایه های مختلف جامعه از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی قبل و بعد از ازدواج، ایجاد و توسعه مراکز مشاوره و اورژانس اجتماعی نقش مهمی در کاهش ورودی به بهزیستی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد. 
وی یادآوری کرد: به منظور افزایش انگیزه مددجویان برای حضور در اجتماع و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی و اقتصادی باید توانمندسازی در دستور کار دستگاه های حمایتی قرار گیرد. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: بهبود توانمندی و مفید بودن در وجود مدد جویان نهادهای حمایتی یک ضرورت است. 
وی گفت: دستگاه های حمایتی از اعتبارات محدودی برخوردار هستند و می طلبد خیران و نیکوکاران نیز این دستگاه های حمایتی را در انجام امور محوله از قبیل حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه پشتیبانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز