مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، خبرداد:

وام اشتغالزایی جوانان وارد فاز عملی شد/ثبت نام ۲۰۰ نفر متقاضی تسهیلات تاکنون

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۵۱۹۵
وام اشتغالزایی جوانان وارد فاز عملی شد/ثبت نام ۲۰۰ نفر متقاضی تسهیلات تاکنون
"علی یاور عزیزپور" در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از آغاز به کار این کمیته در فاز عملی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صبح امروز شنبه 3 شهریور ماه به ریاست علی یاور عزیزپور و با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان لرستان برگزارشد.

در این نشست علی یاور عزیزپور با تاکید بر تسریع برپرداخت این وام گفت: تا پایان هفته لیست ثبت نامی ها و درخواست ها جهت تشکیل کانون های کارو زندگی تحویل مسئولان بانک رسالت خواهد شد و از هفته آینده رسما روند بررسی ها و فاز عملی وام آغاز خواهدشد.

او افزود:تاکنون 200 نفر متقاضی این دوره برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی شده اند که سقف اعتبارات اولیه اعلامی 3 میلیارد تومان است .

عزیزپور با توجه به محدود بودن اعتبارات این تسهیلات،خاطر نشان کرد: اگر این وام در میان جوانان لرستانی به خوبی جواب دهد تلاش خواهیم کرد مرحله دوم نیز در استان اجرایی شود ولی در این مرحله اولویت با شهرو روستاهایی خواهد بود که بیشترین متقاضی را داشته اند.

لازم به ذکر است در این مرحله پس از تشکیل کانون های کارو زندگی(شهرو روستا) صلاحیت افراد متقاضی از نظر ادرس و محل سکونت، تجهیزات و مدارک اموزشی مرتبط با تسهیلات از طریق کپی کارت ملی ، شناسنامه و فیش برق محل سکونت بررسی خواهد شد که در صورت واجد شرایط بودن به بانک رسالت جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

 

نظر شما