رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی انتخاب شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۸:۳۱
کد خبر: ۷۴۵۳۳۱
رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی انتخاب شد
مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی با حضور مجتبی جوهری رییس فدراسیون و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی که با شرکت ۶ کاندیدا و با حضور مجتبی جوهری رییس فدراسیون و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، میرعلی اکبر بنی هاشمی موفق با ۱۱ رای برای ۴ سال به عنوان رییس هیات استان انتخاب شود.

رضا نوروزی زیبا ۶ رای و شاپور عیار رضایی نیز رایی کسب نکرد ضمن اینکه یک رای نیز ممتنع بود.

توحید ایرانی آرا، مرتضی صالحی و اکبر صباحی فرد نیز پیش از آغاز رسمی انتخابات، انصراف دادند.

چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان در این مجمع گفت: برای موفقیت این رشته ورزشی باید همه یکدل و همراه یکدیگر عمل کنیم و همانطور که پهلوانی یعنی گذشت، مردانگی، جوانمردی و احترام به بزرگان، ما نیز باید به این راه و اصول پای‌بند باشیم.

وی گفت: با همکاری و مساعدت های فدراسیون و عنایات ارزشمند استاندار محترم شاهد روزهای خوشی برای این ورزش ملّی مذهبی کشورمان خواهیم بود.

چمن گلی در خاتمه از رئیس منتخب هیأت استان خواست تا با برنامه ریزی لازم و بهره گیری ازتجربه و تخصص پیشکسوتان و انرژی جوانان برنامه های خوبی در حوزه همگانی و قهرمانی این هیأت اجرا شود.

در پایان این مجمع ابلاغ کریم آسیایی رئیس سابق هیأت بعنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در استان آذربایجان غربی به وی اعطاء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز