در اداره کل برگزار شد؛

جلسه هماهنگی روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مازندران

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۳:۲۳
کد خبر: ۷۴۵۳۷۸
جلسه هماهنگی روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مازندران
جلسه هماهنگی روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران در اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران، جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته دولت در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی این اداره، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: همکاران روابط عمومی در شهرستان‌ها از جمله پرتلاش‌ترین کارمندان محسوب می‌شوند که به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

ییلاقی اشرفی ضمن لزوم اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌های دولت مخصوصا در هفته دولت تاکید کرد: در خبرسازی و خبررسانی روابط عمومی‌ها به سمت کیفیت مناسب‌تر گام بردارند تا فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه ورزش و جوانان به‌صورت کامل پوشش داده شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به‌ اینکه بر مشکلات و سختی‌های کار روابط عمومی‌ها واقفیم افزود: کار روابط عمومی، روی علاقه و کار دلی است و باید با امکانات و داشته‌های موجود در مسیر اطلاع رسانی گام بردایم.

وی گفت: انتظار است توجه ویژه به سطح اخبار شود و تلاش شود خبرها به‌صورت پرمحتوا و باکیفیت تولید و ارسال شود.

ییلاقی اشرفی همچنین با تاکید بر بروز بودن روابط عمومی‌ها، ارتباط پررنگ‌تر همکاران با خبرگزاری‌های رسمی استان را خواستار شد و اظهار داشت: بهتر است ارتباط مسئولان روابط عمومی با خبرگزاری برنا، که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است، بیش از پیش شود.

photo_2018-08-25_13-07-06

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز