نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی در ورزش استان ایجاد شده است

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۷:۵۰
کد خبر: ۷۴۶۰۰۸
تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی در ورزش استان ایجاد شده است
اکنون چهره شاخصی در کشتی استان کرمانشاه وجود ندارد که باید سعی کنیم افراد با استعداد را کشف کرده و برای حفظ آن‌ها برنامه‌ریزی بلند مدت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ۲۷ تن از قهرمانان کرمانشاه به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی (۲۰۱۸) اعزام شده‌اند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

او در باره وضعیت ورزش در استان کرمانشاه افزود: با تغییراتی که در مدیریت ورزش و جوانان استان کرمانشاه انجام شد، احساس می‌شود که تعامل، همدلی و هماهنگی بهتری بین هیأت ورزشی با مدیران استان کرمانشاه برقرار شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: اکنون شرایط برای ساخت‌وساز فضای ورزشی، تقویت ورزش قهرمانی و توسعه ورزش‌همگانی مهیا شده و توجه خاصی از سوی مدیریت بخش ورزش استان کرمانشاه به این موضوع‌ها می‌شود و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس نیز توجه خاصی به این حوزه دارند تا استان کرمانشاه به جایگاه خود باز گردد.

جاسمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده شرایط بهتری را برای ورزش استان کرمانشاه فراهم کنیم.

رئیس فراکسیون ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته استان کرمانشاه قطب کُشتی کشور بود و در دهه‌های 60 و 70 عنوان قهرمانی بین استان‌های مازندران، کرمانشاه و تهران دست به دست می‌شد ولی اکنون به دلیل برخی مشکلات، کشتی کرمانشاه افت کرده است.

جاسمی ادامه داد: در دهه 60 برادران محبی در کشتی استان کرمانشاه سرآمد بودند و در دهه 70 افرادی مانند الله‌مراد زرینی بودند ولی اکنون شاید چهره شاخصی در کشتی استان وجود نداشته باشد که باید سعی کنیم افراد با استعداد را کشف کرده و برای حفظ آن‌ها برنامه‌ریزی بلند مدت کنیم.

 

نظر شما