استاندار مرکزی:

اعتبار طرح های هفته دولت ۱۰ هزار میلیارد ریال است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۹:۴۰
کد خبر: ۷۴۶۰۳۸
اعتبار طرح های هفته دولت ۱۰ هزار میلیارد ریال است
استاندار مرکزی گفت: طرح های هفته دولت امسال این استان با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریالی آماده بهره برداری می باشد.

به گزارش برنا از اراک، سید «علی آقازاده» در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت هفته دولت افزود: 8هزار میلیارد ریال از این اعتبارات در حوزه طرح های بهره برداری شده و بقیه مربوط به آغاز عملیات اجرایی طرح ها در بخش های مختلف است.

وی بیان کرد: طرح های تدارک شده برای هفته دولت امسال با وجود تنگناهای اقتصادی نسبت به سال قبل 9 درصد بیشتر است و این مهم به دلیل هدف گذاری و راهبری نیازهای استانی و مدیریت صحیح منابع رخ داده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: کارگزاران دولت با وجود همه تنگناها می کوشند بهترین خدمات را ارائه داده و انتظارات مردم را پاسخگویی کنند.

آقازاده خاطرنشان کرد: رشد صادرات غیرنفتی کشور و استان مرکزی در پنج سال گذشته چشمگیر بوده و با وجود تمام کاستی ها روند امور در حوزه اقتصادی استان مرکزی نسبت به سال گذشته مطلوب تر رقم خورده است.

وی یادآور شد: اتفاقات مطلوبی در شرکت هپکو اراک به عنوان یکی از واحدهای دارای مشکل در حاد رخ داده و امید است تا پایان سال جاری شرایط موثر در خطوط تولید این واحد صنعتی پایدار شود.

آقازادهدر بخش دیگری از سخنانش بر تقویت روحیه نشاط به جامعه تاکید کرد و افزود: کارمندان در این راستا نقش مهمی دارند و باید با اخلاقمداری و احترام به ارباب و رجوع در این خصوص نقش آفرینی کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: رسیدگی به مطالبات کارمندان و توجه به محرک های رشد فردی و سازمانی آنان از تکالیف مهم حلقه مدیریتی استان مرکزی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز