رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه:

کرمانشاه ۲۶ سهمیه از ۳۰ ورزشکار اعزامی این استان به جاکارتا اندونزی را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۸:۳۸
کد خبر: ۷۴۶۰۹۹
شهر کرمانشاه سرانه فضای ورزشی کمتری نسبت به فضای ورزشی در سایر شهرستان کرمانشاه را دارد هرچند که حوزه ورزشی همکاری مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجتبی باباملکی در مراسم تجلیل از رؤسا، نایب‌ها، دبیران، خبرنگاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه در سالن اجتماعات ولی‌عصر(عج) اداره کل ورزش و جوانان اظهارداشت: امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا از پیش قراولان عرصه ورزش که یک سال با ما همکاری داشته‌اند، تقدیر کنیم.

او افزود: سهمیه کاروان اعزامی استان کرمانشاه به جاکارتا 78 درصد می‌باشد که سهمیه استان کرمانشاه از 30 تن که از این تعداد 26 ورزشکار را شهرستان کرمانشاه شامل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: با وجود این همه ظرفیت امتیاز، بیشترین آمار ورزشکار از شهرستان کرمانشاه هستند، اما از لحاظ سرانه فضای ورزشی کمترین فضای ورزشی را شهرستان کرمانشاه دارد.

باباملکی ادامه داد: شهرستان کرمانشاه بالاترین سهمیه را در استان کرمانشاه برای اعزام به جاکارتا دارد و نیازمند آن است که فضای ورزشی مناسب و بیشتری را داشته باشد.

او از آیتم‌های امتیاز دنیا به هر روز یک موفقیت نام برد و افزود: موفقیت‌های ورزشی باعث شادی مردم می‌شود و نیازمند حمایت مسئولین استانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: پارسال ورزشکاران شهرستان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف1200 مدال قهرمانی کسب کرده‌اند.

باباملکی ادامه داد: در طی سال11 کمیسیون، شش نشست تشکیل و همایش‌های بسیار خوبی در سطح شهر کرمانشاه برگزار کرده‌ایم.

گفتنی است، در پایان مراسم از 114 تن از رؤسا، نایب‌ها، دبیران، هیئت‌های ورزشی موفق و خبرنگاران حوزه ورزش شهرستان کرمانشاه تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز