وزیر کشور:

کمتر شاهد افزایش قیمت مصالح در مناطق زلزله‌زده خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۷۴۶۱۴۱
کمتر شاهد افزایش قیمت مصالح در  مناطق زلزله‌زده خواهیم بود
بنیاد مسکن در جریان زلزله پارسال خودش را تجهیز کرده و مصالح لازم را به صورت انبوه خریداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور امروز ر دوشنبه 5 شهریور ماه در فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته‌دولت و بنا به دستور رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله‌زده جدید به استان کرمانشاه آمده‌ام تا هم دلجویی از مردم منطقه کرده باشیم و هم برآورد و ارزیابی اولیه به منظور تهیه گزارش برای دولت انجام بدهیم.

او  افزود: بعد از بازدید از مناطق زلزله‌زده نشست شورای تامین استان کرمانشاه برای بررسی مسائل امنیتی منطقه را برگزار می‌کنیم

وزیر کشور گفت:  بعداز ظهر امروز نیز نشست شورای اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها و کارهای تولیدی و مسائل و مشکلات آنها با حضور بخش خصوصی و مسئولان تشکیل خواهد شد.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: این سفر برای مردم استان کرمانشاه موجب خیر و برکت باشد و به بخشی از مشکلات استان کرمانشاه رسیدگی شود.

او در باره تمهیدات دولت در برابر گرانی مصالح ساختمانی در مناطق زلزله‌زده افزود: بنیاد مسکن در جریان زلزله پارسال خودش را تجهیز کرده و مصالح لازم را به صورت انبوه خریداری کرده است؛ لذا در مناطق زلزله‌زده کمتر شاهد افزایش قیمت مصالح خواهیم بود.

 وزیر کشور گفت: مصالح ساختمانی باید در شرایط آسان‌تری در دسترس مردم قرار بگیرد.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: طبق برآوردی که سازمان برنامه و بودجه کرده بود، وضعیت افزایش تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه روز گذشته در هیأت دولت مطرح و تصویب شد، برآوردهای سفر امروز نیز برای تصویب به هیأت دولت ارائه خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز