مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل

۲۳ روستای شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۶:۵۵
کد خبر: ۷۴۶۲۵۹
۲۳ روستای شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی به 23 روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید

به گزارش برنا،فیروز خدایی روز دوشنبه در آیین گازرسانی به 23 روستای بیله سوار مغان افزود: گاز رسانی به 275 روستای استان در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان امسال این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.
خدایی اظهار داشت: تا پایان امسال حدود 97 درصد از خانوارهای بالای 20 خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده و اردبیل جزو استان های سبز و شاخص در حوزه گاز رسانی خواهد بود.
او گفت: 456 هزار مشترک گاز در استان برای مشترکین خانگی ، صنعتی ، تجاری و اداری به ثبت رسیده که از این تعداد هزار و 140 اشتراک مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه 60 روستای استان در هفته دولت از گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: از این تعداد 23 روستای شهرستان بیله سوار با اعتبار 25 میلیارد ریال امروز گازدار شدند.
حسن قبادی ، فرماندار بیله سوار هم در این آیین گفت: با افتتاح این طرح ها 400 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.
به گفته وی ، گازرسانی به این روستاها به طول 58 کیلومتر اجرا و برای این منظور 25 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار بیله ‌سوار اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها روستاهای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید به 90 روستا خواهد رسید و این در حالی است که تا سال 92 تنها 20 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بود.
قبادی بیان کرد: تا پایان امسال 97 درصد از خانوارهای روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و این گاز رسانی در دورترین و صعب العبورترین مناطق روستایی انجام شده است.
به گزارش ایرنا ، همچنین با حضور علی نواداد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل شروع عملیات احداث گاوداری صنعتی شیری 50 راسی در روستای ادولو بخش مرکزی بیله سوار آغاز شد که در فاز اول آن 10 نفر مشغول کار خواهند شد. همچنین در کنار ایجاد گاوداری صنعتی شیری ، ایجاد گلخانه و کارگاه صنایع لبنی و بسته بندی از جمله پنیر نیز در این محل پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز