کاپ قهرمانی مسابقات جهانی ریاضی برای خردسال اراکی

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۶۵۳۱
کاپ قهرمانی مسابقات جهانی ریاضی برای خردسال اراکی
معاون اموراجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: کودک خردسال استان مرکزی کاپ قهرمانی مسابقات جهانی ریاضی را کسب کرد.

به گزارش برنا از اراک، اعظم علی مددی، با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی ریاضی اظهار داشت: مسابقات جهانی "آی مت" 2018 مالزی با حضور بیش از 17 کشور جهان برای کودکان چهار تا 6 ساله در کشور مالزی برگزار شد.

وی افزود : این دوره از مسابقات در سه رده سنی a کودکان چهار ساله، رده b کودکان پنج ساله، رده c کودکان 6 ساله و در پک های مختلف برگزار شد که در این دوره از مسابقات که کودکان ایرانی برای دومین بار در آن شرکت می کردند، "بزرگمهر باقری" با 6 سال سن از مهدکودک فرزانگان استان مرکزی موفق شد، مقام نخست این دوره از مسابقات جهانی را کسب و کاپ قهرمانی را از موسس جهانی دریافت کند.

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات آی مت گفت: طرح"آی مت" نزدیک چهار سال است که در کشور آغاز به کار کرده و در استان مرکزی چند سالی که از طریق نمایندگی مهدکودک فرزانگان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت "من ریاضی را دوست دارم" روشی نسبتا نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه، بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می شود‌.

 

نظر شما