دورخیرملی پوش مازندرانی برای جابه جایی رکورد پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۰۲:۴۲
کد خبر: ۷۴۶۵۴۱
دورخیرملی پوش مازندرانی برای جابه جایی رکورد پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی
شهرام حسن پور ملی پوش مازندرانی پرتاب دیسک ایران، از آمادگی بالای خود برای ارتقاء و جابه جایی رکورد کلاس f44 رشته دو ومیدانی در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرام حسن‌پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، افزود: رکورد فعلی پرتاب دیسک در کلاس f44 متعلق به ورزشکار هندی است که در سال گذشته توانسته، دیسک را به مسافت 46 متر پرتاب و این رکورد را به نام خود جا به جا کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمریناتی که در شهرستان قائمشهر انجام می‌دهم، رکورد پرتابم بیش از 44 متر بوده است، گفت: 4 نفر در این ماده به دنبال کسب نشان و نیز جابه جایی پرتاب دیسک کلاس f44 هستند که دو نفر از ایران و دوومیدانی‌کارانی از هند و ازبکستان هستند که رقابت سختی در جاکارتا خواهند داشت.

ملی‌پوش مازندرانی پرتاب دیسک کلاس f44 با اشاره به اینکه پیشتر در رشته پرتاب وزنه در بازی‌های آسیایی و جهانی حضور داشتم و با حذف این ماده، در پرتاب دیسک فعالیت ورزشی را ادامه خواهم داد، گفت: برای نخستین بار این رشته را تجربه می‌کنم و تمام هدف و توانم برای پرتاب دیسک به مسافت حدود 50متر است.

حسن‌پور در عین حال با اشاره به اینکه از چند ماه گذشته به طور جدی تمرینات شخصی را در قائمشهر پیگیری می‌کنم، به برخی مشکلات پیش رو اشاره کرد و گفت: متاسفانه مجبور هستم با هزینه‌های شخصی تمریناتم را در سالن شهید مزدستان قائمشهر که دارای امکانات کمی هست، انجام دهم، درحالی که در رشته پرتاب دیسک باید در فضای چمن طبیعی همراه با یک دایره بتنی باشد، اما به دلیل نبود این امکانات با هزینه شخصی دایره بتنی را در این مکان ایجاد کردم تا بتوانم برای رسیدن به رکورد این ماده وحتی جابه جایی آن به صورت حرفه‌ای و شخصی تمرین انجام دهم.

وی اضافه کرد: از سویی دیگر به علت همزمانی تمریناتم با تیم‌های فوتبال و فوتسال که در این ورزشگاه انجام می‌دهند، مجبور هستم در ساعت12 تا 4 بعدازظهر در زمان اوج گرمای هوا تمرین کنم.

این ملی‌پوش دوومیدانی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارآسیایی اندونزی، نبود مربی و تمرینات گروهی را از دیگر مشکلات این رشته که از سوی فدراسیون تاکنون پیش‌بینی نشده عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون و تا کمتر از یک‌ماه تا بازی‌های پارآسیایی جاکارتا، زمان اردوی تیم ملی مشخص نشده تا در حضور کادر فنی و دیگر ملی‌پوش تمرینات منظمی و امکانات بهتری داشته باشیم اما با این وجود و با تمام کم و کاستی‌ها، خوشبختانه انگیزه بالایی برای حضور در این مسابقات دارم.

حسن‌پور با بیان اینکه هم اکنون تا حدود 90 درصد آمادگی مطلوب بدنی رسیدم و تا زمان اعزام وپیش از مسابقات به شرایط ایده آل خواهم رسید، ابرازامیدواری کرد، که بتوانم با کسب مدال برای کاروان ورزشی کشور به ایران، باعث خوشحالی مردم شوم.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی قرار است از 14 مهرماه تا 21 مهرماه در شهر جاکارتا برگزار شود و 3 هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور در 18 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز