استاندار یزد :

کارکنان دستگاه ها با اخلاق اسلامی باید مشکل مردم را رفع کنند

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۶۷۴۲
کارکنان دستگاه ها با اخلاق اسلامی باید مشکل مردم را رفع کنند
رئیس جشنواره شهید رجایی و استاندار یزد با بیان اینکه شخصیت اخلاقی و کاری شهدای دولت نمونه های مناسبی برای مدیریت کشور هستند، گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی باید با بهره گیری از روحیه متانت، پیروی از اخلاق اسلامی و انگیزه بالا در مسیر رفع جدی مشکل مردم تلاش کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود زمانی‌ قمی روز سه شنبه در جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: مرور حوادث تلخ اوایل انقلاب نظیر ترور شهیدان رجایی و باهنر بیانگر این است، پدیده تروریسم و گروهک داعش فقط مربوط به دهه 90 نیست و این گروه های جهنمی با نام هایی دیگری در دهه 60 هم بودند.

وی افزود: در دوره های مختلف عده ای با انحراف از مسیر دین و با برداشت های غلط و نادرست از آن ، اقدام به ترور مخالفان خود در هر لباسی و ظاهری کرده اند.

استاندار یزد مردم داری و آمادگی همیشگی برای خدمت را از ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و اظهار داشت: با وجودی که در جمهوری اسلامی ایران، انسان‌ های پاک دست بسیاری در سیستم اداری بوده و هستند ولی باید بررسی کنیم که تاچه حد از اهداف انقلاب فاصله گرفته ایم.

زمانی‌ قمی تصریح کرد: شهدای انقلاب بویژه رجایی و باهنر دستگاه های اداری، سالم و بی منتی را به نظام ارائه کردند که باید در ادامه از آنها حراست شود و در مسیر کاهش فاصله ها با اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان با هر سلیقه و نگاهی،‌ حتی اگر برای فریاد زدن به ادارات مراجعه کردند، تکریم شوند، افزود: بسیاری از این افراد پناهگاهی برای ارائه درخواستشان ندارند ولی خداوند پشتیبان آنهاست و باید تکریم واقعی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز