استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حاشیه سازی ها کمکی به توسعه استان نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۹:۳۱
کد خبر: ۷۴۶۷۴۵
حاشیه سازی ها کمکی به توسعه استان نمی‌کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاشیه سازی، هیاهو، جنجال و بزرگنمایی کردن مشکلات هیچ کمکی به رشد، توسعه و پیشرفت این استان نمی‌کند بلکه باید برنامه ریزی مدون و کار تیمی و سیستمی جایگزین این امور در استان شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت  گفت : برنامه پنج ساله توسعه این استان تهیه و تدوین شده و تمامی ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلات استان نیز در آن مشخص است.

وی افزود: مسائلی شامل مسئولیت پذیری، نظم، پای کار بودن، ارتباط با مردم و عملیاتی بودن مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش تقویت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی نیمه تمام این استان در حوزه‌های مختلف و ارتباط هر چه بیشتر با بدنه دولت جزو اولویت‌های مهم کاری تیم مدیریتی استان است.

احمدی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جمعیت و مساحت در رده‌های آخر کشور قرار دارد در حالی که از نظر اعتبار و منابع مالی جزو رتبه میانی کشور است.

وی ابراز داشت: هر کدام از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که پای کار بوده‌اند آثار مثبتی به دنبال داشته و اقدام‌های ارزنده‌ای برای توسعه استان و کاهش مسائل و مشکلات آن انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی این استان علاوه بر معرفی روزافزون ظرفیت‌های استان باید اعتبارات ملی بیشتری را نیز از طریق تعامل لازم با مسئولان کشوری جذب کنند.

احمدی اظهار داشت: هیچ‌گونه کم توجهی به عرصه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نشده و همچون دیگر حوزه‌ها دغدغه لازم برای کاهش مشکلات آن بین مسئولان اجرایی استان وجود دارد.

وی افزود: فرهنگ پایه و اساس توسعه بوده و امور فرهنگی نیز به دلیل پیچیدگی و ظرافت خاص دیربازده و زمان بر هستند.

احمدی بیان کرد: وضعیت شاخص‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در حال بهبود است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز