نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مجلس شورای اسلامی:

پیگیری لازم برای باز گشایی بازار پرویز خان ضروری است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵:۱۰
کد خبر: ۷۴۶۷۹۹
پیگیری لازم برای باز گشایی بازار پرویز خان ضروری است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب مجلس شورای اسلامی در هفتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری  تشکیل شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله تنوع اقلیمی و شرایط مناسب طبیعی، منابع آبی، ظرفیت بازارچه‌های مرزی، نیروی انسانی و... می‌باشد.

او افزود: بنا به‌دلیل اتفاقات بعد از جنگ تحمیلی استان نتوانست جذب سرمایه‌گذار داشته باشد و هم‌اکنون دچار یک عقب‌ماندگی اقتصادی شده‌ایم و متاسفانه جنگ باعث شد کرمانشاه نتواند پیشرفت لازم را طی کند و امروز آمار بالایی از بیکاری در استان داریم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت:  بعد از زلزله ۷۰۳ ریشتری آبان پارسال، جلسات ستاد بحران کشور برگزار و مدیریت خوبی اجرا شد و مسئولان استان کرمانشاه هم پای کار آمدند و تا حدود زیادی شرایط سامان یافت.

تجری ادامه داد: اما مرز خسروی یک مرز تعطیل شده بود و در هفته گذشته رکورد صادرات از مرز خسروی شکسته شده است.

او افزود: راه‌آهن کرمانشاه باعث رونق استان کرمانشاه خواهد شد و  در سالیان اخیر یک سری پیگیری‌ها در این زمینه انجام شده است، ولی هنوز متاسفانه اقدام اساسی در خصوص ساماندهی اوضاع آن صورت نگرفته که لازم است رسیدگی شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مجلس شورای اسلامی گفت: بازارچه مرزی پرویزخان تعطیل شده است، خواستار پیگیری لازم برای بازگشایی این بازارچه توسط دولتمردان می‌باشم.

تجری ادامه داد: مردم این دیار امتحان خود را در پایبندی به انقلاب اسلامی پس داده‌اند و مسئولان بایستی به آنها توجه ویژه داشته باشند.

او افزود:  بحث منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار است، که یکی از فرصت‌های مناسب برای استان کرمانشاه می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز